Nymph Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Yes or no? Det skal sier at de sitter perfekt på foten min da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 No, absolutely not Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Heller også mot nei, men det var jo ett veldig rart bilde av de da..hadde likt å se de på noen eller i mer "profil". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Sleng ut bilder når de er ute? (om de ikke alt er ute) Er ikke s¨å mange bilder ute nå, men her et bra bilde i hvert fall. Liker Supra godt, men akkurat her blir det for mye for meg. Skoene blir vel også ganske fort møkkete og stygge (noe jeg hater ) Endret 4. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg misliker virkelig slike joggesko Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hehe. Glad vi liker forskjellig. Men ville ikke kalt det joggesko. Kunne aldri og tenkt og brukt sånne sko til jogging. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 De var.... GUL Syntes de ble for gul ... .SAlbu! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 De var.... GUL Syntes de ble for gul ... .SAlbu! Var det jeg synes også. Ble litt for mye. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fargen ser pen ut, men trenger mer detaljbilder av overgangene før jeg vil si at den er perfekt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fargen ser pen ut, men trenger mer detaljbilder av overgangene før jeg vil si at den er perfekt Kommer nok masse bilder ut i morra, da release på Karmaloop.com er. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Er nok endel ute allerede og ende mer i kveld, men orker ikke farte rundt å lete nå Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Yes or no? Det skal sier at de sitter perfekt på foten min da Jo Nymph Ta dem. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hvor mye ligger de vanlige Timberland 6-inch på i Norge? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Rå farge på de Supra-kicksa da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Rå farge på de Supra-kicksa da. Blir nok ikke billige heller. Kan nok forvente oppi 120 - 130 dollar. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Rå farge på de Supra-kicksa da. Blir nok ikke billige heller. Kan nok forvente oppi 120 - 130 dollar. Det er vel ikke så ille? Her i Norge hadde de vel kosta rundt 1300 i butikk? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kan dere ikke si litt om hvorfor ikke? Jeg heller litt for og imot ang høy eller lav støvlett, men disse var på fine. Foran er de kjempeflotte. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hmm. Likte ikke helt formen på de, men tror nok ser veldig bra ut på en jente som kler dem og passer dem. Et "fit-pic" av ei jente med de skoene hadde jeg syntes vært bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå