Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke lage en egen tråd som omhandler sko fra Lacoste?

8622533[/snapback]

Hvorfor i all verden skulle vi gjøre det?

Jeg mener, hva skulle vært poenget med den? Vi har jo denne tråden, så jeg ser ikke heelt poenget med å lage en helt ny tråd, bare fordi Lacoste er en populær sko..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8622533[/snapback]

Jeg mener, hva skulle vært poenget med den? Vi har jo denne tråden, så jeg ser ikke heelt poenget med å lage en helt ny tråd, bare fordi Lacoste er en populær sko..

8629244[/snapback]

Poenget med den ville vel kanskje være å samle alt om Lacoste? Lacoste er dessuten et merke, ikke en sko.

Jeg synes at lacoste sko har blitt så mainstream som det kan bli...   :dontgetit: De har flere tøffe modeller, men når alle trasker rundt i like sko blir det kjedelig

8630317[/snapback]

Endret av Godseieren
Lenke til kommentar

8622533[/snapback]

8629244[/snapback]

Poenget med den ville vel kanskje være å samle alt om Lacoste? Lacoste er dessuten et merke, ikke en sko.

Jeg synes at lacoste sko har blitt så mainstream som det kan bli...  :dontgetit: De har flere tøffe modeller, men når alle trasker rundt i like sko blir det kjedelig

8630317[/snapback]

8630622[/snapback]

For det første sa du selv du ville lage en tråd med sko fra lacoste, ikke merket...

For det andre skjønner jeg ikke hvorfor du markerte det jeg hadde skrevet. Hvorfor? enig, uenig?

Lenke til kommentar

Jokkulf tok ordene ut av munnen min. Du sier selv at du vil lage en tråd som omhandler _skoene_ til lacoste.

Jeg ser ikke helt hvorfor vi skulle trenge det, om det så skulle være en generell lacostetråd, da vi har flere tråder hvor lacoste diskuteres, men det er ikke opp til meg å bestemme det, så hvis du føler vi trenger det her, så go wild.

Lenke til kommentar
Jeg liker at mine sko signaliserer hvordan jeg er, være seg personlighet, sinnsstemning, humør etc. Sko fra Ecco føler jeg signaliserer "jeg er akkurat som alle andre". Det har jeg ikke helt sansen for.

8643945[/snapback]

Jeg har sko som forhåpentligvis ikke signaliserer noe som helst om meg. Jeg håper jeg aldri kommer i kontakt med et menneske som, basert på skoene mine, velger å tro at jeg er "akkurat som alle andre".

Lenke til kommentar

jeg elsker hvordan Nike uhemmet selger high tops for 1K, når man kan kjøpe samme orginale skoene på ebay for 50-100kr. eventuelt rote litt i kjellern/loftet å se om man ikke har tatt vare på noen fra gamledager...

der har vi skoene jeg aldri trodde skulle bli moderne igjen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...