Kavinsky Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 @game_master: Fin's Red Loafers, £85 på asos.com Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Mitt nyeste innkjøp: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 For "cowboy" for min smak, men gratulerer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Stilpolitiet på høgget som allitd. Råkk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hadde vært penere om det hadde vært i én del, og ikke hatt mønsteret foran. Hælen kunne også vært lavere, så alt dette gjør at jeg strengt tatt ikke liker dem noe særlig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hadde vært penere om det hadde vært i én del, og ikke hatt mønsteret foran. Hælen kunne også vært lavere, så alt dette gjør at jeg strengt tatt ikke liker dem noe særlig. Jeg har allerede et par som er lik det du beskriver. Jeg synes dekorasjonen er stilig. Et klassisk mønster som har vært brukt på slike støvler i over hundre år. Du må ikke like dem nei. Men for å rakke ned på 90% av brukerne her inne, synes jeg mønsteret på disse skoene er langt penere enn én stor Nike eller Adidas logo. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 2 relativt nye sko Litt dårlig bildekvalitet fordi jeg ikke orket finne kameraet mitt, så de er begge tatt på telefonen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Har tenkt litt på disse! Syns de er utrolig kule til sprite opp antrekk. Va tycks? Nei! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Har tenkt litt på disse! Syns de er utrolig kule til sprite opp antrekk. Va tycks? Nei! Joda, fine dem. men da må resten av antrekket se pent ut også. Ikke bruk disse til dongribukser! Men hvis du har en lik rødfarge som går igjen andre steder på antrekket, så er disse passende ja. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Likte de nederste, CB Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nederste er pene CB, ikke helt fan av de øverste Begge fra LV? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nederste er pene CB, ikke helt fan av de øverste Begge fra LV? Mhm Jeg skal prøve å få tatt et ordentlig bilde av begge, med bra lys. Og, ja, begge er LV Nederste modellen er LE Likte de nederste, CB Takk Og takk til Homme Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kjøpte mine første mid-high sko i fjor høst, og syns det var så digge (både å gå i, skate i, og de holder til og med varmen godt om vinteren) Skoa jeg kjøpte var DC Manteca 3, som kosta 999 på Swag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var halv pris på Session i sommer, så jeg kjøpte et par nye sko: Emerica HSU Kjempe deilige sko, utrolig myk såle, så de må gi utrolig bra brett følelse på skateboard (ødela beinet før sommeren, så jeg kan enda ikke skate..) Lakai MJ III Har ikke brukt de enda, sparer de til høsten/vinteren da de er tykkere enn Emerica skoa Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Så du har kjøpt 3 par sko det siste året? Likte ingen av dem, og DC-skoene var forferdelige... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Så du har kjøpt 3 par sko det siste året? Likte ingen av dem, og DC-skoene var forferdelige... + et par sorte Vans sko (low), som ikke var noe spesielt gode å skate med.. Har brukt i stykker DC skoa, brukt Vans skoa litt når DC skoa ble ødelagt, og brukt Emerica skoa litt i det siste. (Har ikke fått "brukt" sko så mye i sommer da jeg har liggi hjemme med knust bein) Men din mening er helt irrelevant for meg, skjønner ikke hvorfor du skal være spydig bare for å være spydig. Bryr meg ikke om mote, men hva jeg liker og hva som er behagelig å gå i (og skate i..) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Å herregud, enda en av de som poster bilde av klærne sine og sier de ikke bryr seg om hva andre mener med en gang man får negative tilbakemeldinger... Har sagt det før, men noen forstår tydeligvis ikke at dette er et diskusjonsforum, og hvis man poster her må man være forberedt på å få meningene til folk, positive eller negative. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 KongKake: Jeg glemte det ;P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Homme: Du er tilgitt. Men hadde fortsatt vært nice med et svar på hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå