4FrntSTL Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Noen som liker de nye Air max skoene? Har 3 par av dem og digger dem sykt! Ulempen er at de koster så mye 1500,- for sko blir fort mye... Her ligger en lenke til billige air max sko. Endret 21. august 2009 av 4FrntSTL Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Synes det blir færre å færre fete Airmax etter sko kolleksjonene kommer, men det har vel litt med diverse designere som har valgt å drive med andre ting. Men har 2par rene Airmax og 5par forskjellige Airmax collabs Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kjøpte meg et par fete DC sko her om dagen RADAR var visst modellen. Er fornøyd med de hittil ihvertfall Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Etter litt googling kom jeg frem til den konklusjonen at de Radar skoene var mindre pene. Om du skater er de sikkert funksjonelle, men utseende messig likte jeg de ikke. Kva tycks? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er disse jeg har: Jeg skater ja, og de er fantastiske å skate med Blir garantert flere DC par på meg fremover. De lilla skoene var kind of awesome Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen som liker de nye Air max skoene? Har 3 par av dem og digger dem sykt! Ulempen er at de koster så mye 1500,- for sko blir fort mye...Her ligger en lenke til billige air max sko. Jeg har lagt merke til at du knapt har et eneste innlegg hvor du ikke linker til skateloot.com... Regner med at du har en eller annen kobling til siden eller noe, og det hadde vært greit om du lot være å spamme alt med den drittsiden. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Enig med fkm. Dårlig side med dårlig utvalg. Ser uprofesjonell ut også, noe som gjør butikken tvilsom. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hmm ... Tenkte å handle meg litt mer "voksensko" til hverdagsbruk, hva anbefales? Har 6 par superstars, en del hvite Reebook-sko og sneakers og skatesko - men vil ha noe annet. Kunne tenkt meg noen skinnsko, enten sorte eller brune/beige. Pris under 2000. Vet ikke helt hva jeg skal se etter. Takk for svar. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Anewz: Likte dem. Han med DC-skoene: Meget stygge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Etter litt googling kom jeg frem til den konklusjonen at de Radar skoene var mindre pene. Om du skater er de sikkert funksjonelle, men utseende messig likte jeg de ikke. Kva tycks? Liker bedre den hvite versjonen med lilla og turkise detaljer. --- Vurderer sterkt å kjøpe et par med svarte Blazers til skating. Elsker skomodellen. Endret 21. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er det Supra sko du har på bildet der, KongKake? Fete var de i hvert fall. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Synes det blir færre å færre fete Airmax etter sko kolleksjonene kommer, men det har vel litt med diverse designere som har valgt å drive med andre ting.Men har 2par rene Airmax og 5par forskjellige Airmax collabs Det er jeg litt enig i. Her om dagen så jeg noen helt svarte, rare air max sko på en DNA butikk. Begynte å lure på om de var fake. Men de var nok sikkert ikke det. Uansett, bestilte noen nike air zoom cush fra nikeid.com. Der kan du designe din egen. Gleder meg til å få den Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Er det Supra sko du har på bildet der, KongKake? Fete var de i hvert fall. Var opprinnelig AnewZ som postet dem, men ja, det er Supra sko. Endret 22. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Etter litt googling kom jeg frem til den konklusjonen at de Radar skoene var mindre pene. Om du skater er de sikkert funksjonelle, men utseende messig likte jeg de ikke. Kva tycks? Liker bedre den hvite versjonen med lilla og turkise detaljer. --- Vurderer sterkt å kjøpe et par med svarte Blazers til skating. Elsker skomodellen. Hva heter de skoa? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Skal til trondheim om noen uker. Noen tips om hvor jeg kan finne sko, type nike blazer low? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) ^^ Supra Skylow 1.5, purple. Er fra fall kolleksjonen til Supra. Endret 22. august 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Skal til trondheim om noen uker. Noen tips om hvor jeg kan finne sko, type nike blazer low? Butikken SNKR har kjempemye fint. En ligger i Dronningensgate og den andre ovenfor Byhaven. Sistnevnte er størst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hva tycks? Har sett på Supra sneakers i diverse amerikanske nettbutikker nå. (Karmaloop, Factory413, Tactics, zumies), men ingen av de har de sneakersene jeg har lyst på i min størrelse. Må ha 7.5 (str. 40 i Norge). Så de eneste jeg har funnet som passer meg er i bilde jeg linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå