Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Sitter nå i England, nærmere bestemt Wolverhampton. Er ikke så veldig mye spennende å gjøre her, så da tuslet jeg innom Footlocker og kjøpte et par Lacoste Carnaby Retro.

Hun dama i butikken sa at de var "Footlokcer Special" så jeg ikke kom til å finne de hjemme. Har forsåvidt ikke sett de med det mønsteret hjemme heller. Billig var det også: £50. Koster vel 900-1000 hjemme? =)

Finner dog ingen bilder av skoene med det mønsteret på nå. Skal se om jeg får ordnet noe når jeg er tilbake i Norge. :)

Det er ikke det mest ekstreme skovalget, men det er til gjengjeld stilrent, og går til det meste. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åneiånei. Nå har jeg fått skodilla igjen, og har sett disse Conversene hos en venninne:

chucks_gallerie__highheel01.jpg

Høyhelte, sorte Converse! Genialt.

Problemet er at hun kjøpte dem på et loppemarked. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem. Hjelp?

Lenke til kommentar
  Ronja skrev:
Åneiånei. Nå har jeg fått skodilla igjen, og har sett disse Conversene hos en venninne:

Problemet er at hun kjøpte dem på et loppemarked. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem. Hjelp?

8397645[/snapback]

haha, jeg håper du ikke får tak i de :D

Lenke til kommentar

Hahah :D

Nei, altså. Det var ikke et lekkert bilde det jeg fant der. Jeg skal være enig i det. Men de var faktisk kjempestilige på!

Jeg har et bilde hvor jeg har dem på meg, men det er hos venninnen min. Så. Jeg kan ikke motbevise dere helt ennå. (;

Det som er kult dem dem, er jo at de er helt anderledes enn alle andre Converse. Kjempekjedlig når alle har de samme.

Lenke til kommentar
  Ronja skrev:

*bilde*

8397645[/snapback]

Frels meg fra det onde! De var fantastisk stygge. Er ikke superfan av converse fra før men de der burde vært dødsstraff for å gå med. :cry:

Lenke til kommentar
  Ronja skrev:

8397645[/snapback]

De var latterlig stygge lol.

Lenke til kommentar
  Ronja skrev:

8397645[/snapback]

hver sin smak.

Edit: tokk bort det jeg skrev. Ble vel litt for slemt.

Endret av mr-Steen
Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg Adio Bam, at annet Adio-par og et DC-par.

Tenker å kjøpe disse, hvis jeg finner de for en ok pris i min størrelse (46-47,5/12-13).

Har lett litt på nettet, noen som vet om et sted jeg kan bestille? Og er Nike SB skoene store eller små i størrelse?

976713556b96bf53eda4a8baffee9568.image.250x249.JPG

Lenke til kommentar

Vans er ikke noen sko jeg ville sprunget maraton i, nei. De er helt greie å gå i på skolen og til hverdagsbruk.

Er evig lei av kopiene av Vans og Converse som selges hos Økonomisko o.l. Er det i et hele tatt lovlig å plagiere sko på denne måten?

(Man finner også "fake" Superstar-sko med to striper eller litt annerledes såle.)

Lenke til kommentar

hehe det synes jeg er litt komisk at folk kjøper fake vans , på shoe to kill i saker kjøpte jeg the real thing til 500kr. Fake koster ca 400.. den er litt burn synes dog jeg.

Jeg synes vans er giode å gå i jeg.

veldig fornøyde med de på første post

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...