edonis Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Beklager litt klumsete formulert tittel, men her er hva jeg lurer på: Jeg hadde glemt å betale regningen på mobilen min, og de kuttet følgelig bruken min videre med abbonementet. Da jeg ble obs på dette betalte jeg selvsagt fakturaen så raskt jeg kunne, hvor lang tid vil det da ta før jeg kan bruke abbonementet mitt igjen? Takker for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette bør du ta opp med operatøren din, da det varierer veldig fra firma til firma. Men som en hovedregel bør du sende/fakse inn en kopi av kvitteringen til kundeservice slik at de slipper å vente til pengene er synlige på konto hos dem, noe som fort kan ta 2-3 dager. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette bør du ta opp med operatøren din, da det varierer veldig fra firma til firma. Men som en hovedregel bør du sende/fakse inn en kopi av kvitteringen til kundeservice slik at de slipper å vente til pengene er synlige på konto hos dem, noe som fort kan ta 2-3 dager. 8205405[/snapback] Hos NetCom er ikke dette hovedregelen, men dersom du vanligvis er en god betaler, er det mulig du kan få ordnet det med en snill kundebehandler. Ingen garanti, men det er mulig. Ellers går det jo også an å betale utestående med VISA hvis du kontakter 05050, og da åpnes abonnementet umiddelbart. Dette er kun hvis abonnementet er sperret, men er likevel praktisk nok til at jeg har benyttet meg av muligheten et par ganger Dersom du ikke har NetCom bør du kontakte operatøren din for å høre hvilke regler som gjelder der Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fikk nok ikke poenget mitt med "hovedregelen" godt nok frem Poenget var at man må enten få velvilje fra operatøren for å få åpnet abn, bevise at det er betalt eller annet men generelt sett hvertfall prate med operatøren for å få det åpnet snarest mulig. Uten om dette kommer ikke operatøren til å åpne abonementet før de ser pengene er på konto, noe som er 2-3 arbeidsdager(og i tillegg må de knytte dette opp mot kontoen din, dersom de ikke bruker KID eller KID er feil. Ut i fra trådstarters innlegg forstår eg det dithen at regningen er betalt men operatør ikke kontaktet. Da får man sende inn kvittering eller vente til de oppdager det selv. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fikk nok ikke poenget mitt med "hovedregelen" godt nok frem Poenget var at man må enten få velvilje fra operatøren for å få åpnet abn, bevise at det er betalt eller annet men generelt sett hvertfall prate med operatøren for å få det åpnet snarest mulig. Uten om dette kommer ikke operatøren til å åpne abonementet før de ser pengene er på konto, noe som er 2-3 arbeidsdager(og i tillegg må de knytte dette opp mot kontoen din, dersom de ikke bruker KID eller KID er feil. Ut i fra trådstarters innlegg forstår eg det dithen at regningen er betalt men operatør ikke kontaktet. Da får man sende inn kvittering eller vente til de oppdager det selv. 8207192[/snapback] ah, nå skjønte i hvertfall jeg litt bedre hva du mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå