gard. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hallo der. Nå er jeg lei av å ha nicket "deagle commander" som nick her. Registrerte meg her i 2005, og da var jo det et tøft nick syntes jeg. Men etter at jeg ble "aktiv" for noen måneder siden, oppdaget jeg at jeg het det jeg het. Også ganske så misfornøyd etter å ha lett gjennom alle forumene, og ikke funnet en plass å poste denne tråden, så bare poster den her. Har sendt pm til admin for lenge siden om endring av nick, men fikk aldri svar. Så lurer jeg på om det går an å endre nick? Kom med saklige svar helst. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Her kan du skifte nick Edit: Stor h Endret 21. mars 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Tusen takk! Trenger ikke flere poster her da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg