aurstad Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) XFX GeForce 7900GT 256MB GDDR3 eXtreme Hvis posten får ut fingern så skal jeg teste med nye rammen ikveld. Hvis noen har noen gode overklokkingstips så setter jeg pris på det.. Har jo lest litt, men trenger noen instruksjoner.. Dette er forøvrig minnet som ble kjøpt inn.. Netshop Endret 3. april 2007 av aurstad Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hmm blir det så høy ytelse økning da?, om resultatet du haddet var fra et klokket 3700 kort er det jo en god økning. Som skrevet tidligere (tror jeg hehe) gikk jeg selv fra 3700 til 4200@2600 uten å merke det helt store på hverken tester eller i fps. Men ser jo lovendet nokk ut i forhold til hva du har betalt, var veldig tvilendet til at oppgraderingen der kostet mer en det smakte. 8279742[/snapback] Märkligt stor økning.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hey har akkurat samme Hk som du, og har tenkt å oppgradere og, eg fant ut at eg like godt kunne kjøpe nytt: HK: asus p5b, ny ram og ny CPU: E6400, blir ca 4000 tilleg kan eg vel kanskje få solgt det gamle til rundt 1000-1500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå