OEH Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei. Har innstallert vista ultimate, men har ikke fått til å få fullskjermmodus. Har en samsung syncmaster som pc-skjerm og en panasonic prosjektor som ekstra skjerm. I xp var det ingen problem å få til fullskjerm video på prosjektoren, så jeg kunne se filmer på den, men i vista finner jeg ingen innstillinger for fullskjem video. Noen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kva skjermkort har du? Har du lagt inn drivern til ditt skjermkort. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 uff, flere som sliter med dette!? Jeg har et 8800GTX-Kort og Vista... tenkte jeg skulle se DVD på TV'n som var koblet til S-Video... men, nei... oppløsningen forandrer seg til samme som TV'n når jeg setter på Clone-modus :S kjipt og gå fra 1680x1050 til 1024x768 elns :S óg jeg får heller ikke tilbake den gode-gamle nVidia-konfig menyen!? Lenke til kommentar
OEH Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har et geforce 7800GT hvor pc skjermen er koblet til på dvi og prosjektoren er koblet til med en dvi->vga kontakt siden den bare har vga inngang. Har innstallert nyeste driver jeg fant på nvidia sine sider. Jeg har klart å få til at skrivebordet vises, men jeg får fortsatt ikke til å se video. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ikke det at jeg er sikker nå men. Tror både ATI og Nvidia har problemer med overlay (fullskjerm) i Vista ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå