Gå til innhold

Er dette en big deal?

Anbefalte innlegg

WTF, villkatter skal avlives på stedet, de er sikkert fulle av sykdommer og dritt, skal du ha katter så finnes det mange som gir bort gratis, greit nok at 50 kr ikke er dyrt men det er patetisk å ta betaling for de uansett

8209127[/snapback]

Ja, bruk en kanon :!:

Men uansett, hvem vet hvor å hva de har funnet under soveroms vinduet til kompisen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell det er jo et kjent problem , men når et dyr er gratis er det veldig lett og ta på seg et , men når det koster penger ( ikke mye ) så luker man ut veldig mange som ikke burde ha dyr , for disse som somregel lite villig til og betale for det

nå er ikke jeg noe bedre , fikk og min katt gratis

Lenke til kommentar
vell det er jo et kjent problem , men når et dyr er gratis er det veldig lett og ta på seg et , men når det koster penger ( ikke mye ) så luker man ut veldig mange som ikke burde ha dyr , for disse som somregel lite villig til og betale for det

nå er ikke jeg noe bedre , fikk og min katt gratis

8211834[/snapback]

Kan love deg at katten min ikke akkurat lider noen nød, når den er inne (mesteparten av dagen) spiser eller sover den på fanget mitt. :love:
Lenke til kommentar
dyr skal ikke gis bort gratis , det er umoralsk , synes ikke du katten er verd penger er ikke du verd og eie en katt .

8211271[/snapback]

Haha, å gi bort katter til noen som vil ta godt vare på den er umoralskt, men å selge katten for penger som om den var en pyntegjenstand er ikke umorlaskt? :dontgetit:

Lenke til kommentar

ikke helt poenget mitt , eller dyrebeskyttelsen , poengen er at en liten sum luker vekk de som vill skaffet seg katt , for så og vannskøtte katten .

når den er gratis er det jo ikke så farlig og bare hive den på gata når man skal på ferie , men kostet den litt penger så tenker man seg ihvertfall litt mer om .

det er i vertfall tankegangen til dyrebeskyttelsen . og jeg synes ikke det er en dum tankegang

Lenke til kommentar
Men jeg har ikke diktet opp storryen om katten. Hvorfor skulle jeg ha hatt noen glede av det da ser'u? :dontgetit:

8213009[/snapback]

Det finnes folk som har glede av å runke hester. Det finnes til og med folk som har glede av å se Man United vinne, så hvorfor ikke?

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Men jeg har ikke diktet opp storryen om katten. Hvorfor skulle jeg ha hatt noen glede av det da ser'u? :dontgetit:

8213009[/snapback]

Det finnes folk som har glede av å runke hester. Det finnes til og med folk som har glede av å se Man United vinne, så hvorfor ikke?

8213482[/snapback]

Jeg får glede av en av de tingene der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...