MaSo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 WTF, villkatter skal avlives på stedet, de er sikkert fulle av sykdommer og dritt, skal du ha katter så finnes det mange som gir bort gratis, greit nok at 50 kr ikke er dyrt men det er patetisk å ta betaling for de uansett 8209127[/snapback] Ja, bruk en kanon :!: Men uansett, hvem vet hvor å hva de har funnet under soveroms vinduet til kompisen din? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takk for hjelpen, jeg kjøpte ikke katten. Grunn 1: kompissen hadde ikke katten med seg. Grunn 2: dere var så sterkt i mot. Grunn 3: jeg hadde bare med meg euro. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg synes du skal kjøpe katten som kompisen din fant bak huset. Det høres ut som en kjempebig deal! de stiger ofte voldsomt i verdi de første 50 årene Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva betyr det at en katt er hei? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva betyr det at en katt er hei? 8211004[/snapback] Det betyr at den som Det betyr at den som har skrevet det ikke har lest gjennom det han har skrevet. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nei det var bak huset, ikke bak mål Nei men det å kjøpe den katten er helt bak mål. Utrykksmåte for faen! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Grunn 3: jeg hadde bare med meg euro. 8210979[/snapback] men hvorfor ville han ikke ha Euro? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 dyr skal ikke gis bort gratis , det er umoralsk , synes ikke du katten er verd penger er ikke du verd og eie en katt . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 dyr skal ikke gis bort gratis , det er umoralsk , synes ikke du katten er verd penger er ikke du verd og eie en katt . 8211271[/snapback] Du får komme og ta fra meg min da, for jeg fikk den gratis. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 dyr skal ikke gis bort gratis , det er umoralsk , synes ikke du katten er verd penger er ikke du verd og eie en katt . 8211271[/snapback] Du får komme og ta fra meg min da, for jeg fikk den gratis. 8211742[/snapback] Min også Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 vell det er jo et kjent problem , men når et dyr er gratis er det veldig lett og ta på seg et , men når det koster penger ( ikke mye ) så luker man ut veldig mange som ikke burde ha dyr , for disse som somregel lite villig til og betale for det nå er ikke jeg noe bedre , fikk og min katt gratis Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 vell det er jo et kjent problem , men når et dyr er gratis er det veldig lett og ta på seg et , men når det koster penger ( ikke mye ) så luker man ut veldig mange som ikke burde ha dyr , for disse som somregel lite villig til og betale for det nå er ikke jeg noe bedre , fikk og min katt gratis 8211834[/snapback] Kan love deg at katten min ikke akkurat lider noen nød, når den er inne (mesteparten av dagen) spiser eller sover den på fanget mitt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror trådstarter bare dikter opp og prøver å virke som en nepeskalle. Og folk går på. applaus.. Jeg kan iallefall ikke svare seriøst på denne... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva betyr det at en katt er hei? 8211004[/snapback] Det betyr at den som Det betyr at den som har skrevet det ikke har lest gjennom det han har skrevet. 8211031[/snapback] :!: Genialt Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 dyr skal ikke gis bort gratis , det er umoralsk , synes ikke du katten er verd penger er ikke du verd og eie en katt . 8211271[/snapback] Haha, å gi bort katter til noen som vil ta godt vare på den er umoralskt, men å selge katten for penger som om den var en pyntegjenstand er ikke umorlaskt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ikke helt poenget mitt , eller dyrebeskyttelsen , poengen er at en liten sum luker vekk de som vill skaffet seg katt , for så og vannskøtte katten . når den er gratis er det jo ikke så farlig og bare hive den på gata når man skal på ferie , men kostet den litt penger så tenker man seg ihvertfall litt mer om . det er i vertfall tankegangen til dyrebeskyttelsen . og jeg synes ikke det er en dum tankegang Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Men jeg har ikke diktet opp storryen om katten. Hvorfor skulle jeg ha hatt noen glede av det da ser'u? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Men jeg har ikke diktet opp storryen om katten. Hvorfor skulle jeg ha hatt noen glede av det da ser'u? 8213009[/snapback] Det finnes folk som har glede av å runke hester. Det finnes til og med folk som har glede av å se Man United vinne, så hvorfor ikke? Endret 22. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Men jeg har ikke diktet opp storryen om katten. Hvorfor skulle jeg ha hatt noen glede av det da ser'u? 8213009[/snapback] Det finnes folk som har glede av å runke hester. Det finnes til og med folk som har glede av å se Man United vinne, så hvorfor ikke? 8213482[/snapback] Jeg får glede av en av de tingene der. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette er på en måte et prostitusjon med katter, kanskje kompisen din driver bordell i hekken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå