Teddybjørn Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har kjøpt hobbyplater til å lage kabinett av, men vet ikke hva slags farge jeg skal ha. Tenkte litt på "antikk" farge. Grønn og rød, men er åpen for alle forslag! Har også et annet problem; Jeg har 3 120mm vifter som går på 220 volt. Hvor får jeg tak i bryter til til dette? (fint med linker) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Velg selv det er alltid det det blir tilslutt, har selv svart og rød så ikke ta det :razz: Mvh,Stian Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Stikk innom en lampeforretning eller en annen butikk som selger brytere til 220V elektrisk utstyr. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 22:17, skrev zorm:Har kjøpt hobbyplater til å lage kabinett av, men vet ikke hva slags farge jeg skal ha.Tenkte litt på "antikk" farge. Grønn og rød, men er åpen for alle forslag!Har også et annet problem; Jeg har 3 120mm vifter som går på 220 volt. Hvor får jeg tak i bryter til til dette? (fint med linker) På ELFA finner du disse som sikkert blir bra å ha på ett kabinett. husk apparatboks! edit: en dårlig link :razz: _________________ modder søker pent kabinett å hacke med :razz: [ Denne Melding var redigert av: clubzoda på 2002-12-13 23:56 ] Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 fargen er bestemt, men er det en norsk link for slike brytere til 220 volt? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 ELFA sender til Norge. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 ok. jeg synest clas ohlson hadde en del som kunne passet. Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva slags maling skal du bruke? Hvis jeg skulle lakkert et tre-kabinett, ville jeg brukt benga-lakk.. Forurenser som fy, men blir veldig blankt og hardt. Har to bord som er lakket med dette, og det holder voldsomt bra. Bare et forslag.. ELWiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå