nautagaata Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvordan blir bildet? Sammentrykket og tynt? Eller blir det tilpasset skjermen slik at eneste forskjellen er formatet? Jeg får billig Latidude d520 gjennom universitetet. Det eneste jeg stusser på er den obligatoriske 4:3 skjermen... Takk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Man får striper oppe og nede! Verre er det ikke! Klart, bildet blir jo en god del mindre! Men funker det også! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 bildet blir akkurat som vanlig widescreen på 4:3 skjerm. svart stripe oppe og nede. en del videoavspillingsprogram kan strekke filmen til heile skjermen om du heller vil det, men då blir jo bildet helt feil. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg får billig Latidude d520 gjennom universitetet. Det eneste jeg stusser på er den obligatoriske 4:3 skjermen... 8204919[/snapback] For øvrig en veldig god maskin dette, men husk å velge SXGA+-skjermen (1400x1050) hvis du har mulighet. 3D-ytelsen er naturligvis ikke på topp med GMA950 skjermkort, men den er ett ypperlig arbeidsredskap, god byggekvalitet og tastaturet er veldig behagelig å skrive på. Lenke til kommentar
nautagaata Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg får billig Latidude d520 gjennom universitetet. Det eneste jeg stusser på er den obligatoriske 4:3 skjermen... 8204919[/snapback] For øvrig en veldig god maskin dette, men husk å velge SXGA+-skjermen (1400x1050) hvis du har mulighet. 3D-ytelsen er naturligvis ikke på topp med GMA950 skjermkort, men den er ett ypperlig arbeidsredskap, god byggekvalitet og tastaturet er veldig behagelig å skrive på. 8206983[/snapback] Takk for svar! Oppgradering til SXGA+ skjerm, 100GB HD, 2GB RAM koster til sammen 2281 kroner. Er litt usikker på om jeg trenger alt. Det er bare harddisk-oppgraderingen som er helt nødvendig. Har en mistanke om at jeg ikke kommer til å merke så mye forskjell. Det jeg bruker nå er en stasjonær antikvitet fra 1999. Det blir nok bedre uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå