Exogen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Okai, Nå har ikke akurat jeg søkt så mye på google, så defor spør jeg om spm her xD - Jeg Leter etter et program du kan bruke til å Lage egne sanger, Melodier. En kompis fortalte meg om noe som heter f5, Lurer på om noen vet om noe lingnende, gratis. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er ikke FL han snakker om da? Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jo xD Takker =P skal laste ned med engang xD - Noen som aner åssen man kan Crake program varen, så jeg får full version uten å betale Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jo xD Takker =P skal laste ned med engang xD - Noen som aner åssen man kan Crake program varen, så jeg får full version uten å betale 8204905[/snapback] Eeh. Det er vel ikke noe vi snakker om her? Lest reglene? -Pixi Lenke til kommentar
martbo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jo xD Takker =P skal laste ned med engang xD - Noen som aner åssen man kan Crake program varen, så jeg får full version uten å betale 8204905[/snapback] Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg