Gordion Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Skal ha nytt tastatur. Spiller for det meste Battlefield (Battlefield 2 og 2142 ). Skriver også en del på tastaturet, så må være godt å skrive på også Krav: - Maks 400NOK - Fungerer bra i spill - Gir ikke i fra seg spesielt mye lyd - Godt å skrive på Noen forslag? Endret 21. mars 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Anbefaler deg G15 da. Der kan du se hvor mye ammo du har igjen og en masse andre funksjoner. Det følger også med et programm for BF. Spør nokia_dell. Han har et. Han kan sikkert også hjelpe deg Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har sjølv dette og syns det er deileg å skrive og spele på. Einaste ulempa eg kjem på er at festemekanismen til handleddstøtta er litt svak. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har sjølv dette og syns det er deileg å skrive og spele på. Einaste ulempa eg kjem på er at festemekanismen til handleddstøtta er litt svak. 8204913[/snapback] Har samme keyboad sjølv, og synes det er topp. Ingen problemer med festemekanismen til håndleddstøtta her. Kjekt med media knapper. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Okei, takker for gode svar Logitech G15 er forresten _ikke_ et alternativ. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 oki doki ,, da kan jeg jo anbefale Saintek som jeg vurderte selv ,, men falt på G15 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan anbefale Saitek Eclipse. Dette blir skrevet på et og det er fint å se på samtidig som det er godt og skrive på. Er kanskje ikke det mest lydløse men er ikke noe ekstremt bråkete. Vis du syns lysene så går det ann og slå av de. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Logitech G11 koster 334 atm hos shg. 450 hos next billigste. Er som G15 men uten det displayet. Har det selv og synes det funker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå