Autzen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei, alle sammen. Først vil jeg takke for hjelpa jeg fikk sistgang på nynorsken. Jeg fikk 5'er på stilen og siden vi ikke hadde noe annet nynorsk det halvåret ble det en 5'er på vitnemålet. Nå trenger jeg hjelpen deres igjen. Håper dere gidder å redde meg igjen Reklame har alltid vore ein stor del av verda. For alt vi veit så kan reklame ha vore sidan steinalderen. Ein kan sjå for seg huleboarane hakke inn reklame i steinblokkar og legge dei rundt ikring i hula. I vår moderne tid er det mykje meir komplisert. No brukar ein lure verkemedel får å få folk til å springje til butikkane. Alt ifrå opplysande fargar, spanande motiv og morosame idear brukast til å vinne folket over med reklame. Personlig hatar eg reklame generelt, men ein gong i blant dukkar det opp ein reklame som får meg til å skrike av latter. Latter er verkeleg den einaste verkemiddelet som virkar for meg. Eg treng å få meg ein god latter for å verte seld. Dette veit sjølvsagt reklamebransjen. Derfor brukar dei tid og pengar på å finne på ein "catchy" reklame med noko som sett seg på hjernen. Til dømes lagde Grandiosa ein song for sin nye pizza "Laurdagspizza". Denne songen hadde ekstremt god effekt og lagde eit helvete for mine øyrer når alle mine vener mumla songen døgnet rundt! Dog, har eg respekt for reklamen, dei klara det. Dei skapa ein reklame som alle hugsar og minnest på kvart tjuande minutt. Eg likar ikkje korleis reklamen mot ungdom utnytt den låge sjølvtilliten til mange unge jenter. Reklamebyråa spiller på usikkerheita til ungdom for å selje varane sine. Det er jo rett og slett forferdeleg kynisk av dei å gjere slikt! Har dei verkeleg ikkje fornuft nok til å stoppe med dette? Reklamebyråa konsentrerer seg alt for mykje om sex og kroppsideal. Tenk kor mange som har fått spiseforstyrringar pga reklamane! Det finnest fleire unge kvinner og menn som prøver å leve opp til desse urealistiske krava. I følgje reklame skal kvinner vere urealistiske slanke og menn skal ha musklar som ein gorilla. Korleis dei greier å sove om natta når de veit at dei lagar eit utrolig gale røyndomsbilete er sjokkerande. Det verkar som om at reklamebransjen vil at menneske skal vere noko me ikkje er. Dei leiar inn superstjerner som David Beckham og Kate Moss som verkemiddel. Eg vert så frustrert at kjendisar faktisk vert med på slikt. Tener dei ikkje nok på filmar og musikk? Neida, dei må jo sjølvsagt selje sjela si til reklamebyråa. Viss eg nokon gong vert ein rollemodell, då skal eg oppfordre ungdommar til å styre unna presset frå reklame. Uheldigvis gjer veldig få rollemodellar det no, men det er nokon som gjer det. Viss det var opp til meg, då skulle reklame ha endra verkemidla og byrja å spele på etiske riktige strengar. Nokon må ta fatt i saka og få reklamebyråa til å innsjå kva dei gjer gale. Ein kan ikkje berre sitte å sjå på at dei øydelegger sinnet og helsa til uskuldige ungdommar. Kjempar ein ikkje mot dem, kjempar ein med dem! Tror ikke det er veldig mange feil, men kan godt hende. Endret 21. mars 2007 av Autzen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) I første avsnitt kan du sette sammen et par setninger, slik at det ikke blir så stakkato. "det einaste verkemiddelet" Enten dropper du komma etter dog, eller så skriver du "dog, eg har..." - forresten kan du legge til at det er den spesifikke reklamen du har respekt for og ikke reklame generelt Mulig det finnes et bedre ord for usikkerhet, jeg vet ikke. Mulig det funker. Det aller siste ordet skal være "dei" (dobbelfeil i samme setning forresten). Ellers ser det kjempeflott ut, både språk og innhold, i mine øyne. Tror du kan forvente deg enda en toppkarakter edit: btw, hvordan fikk du til 2 ords emnetittel? Du bør uansett endre den til noe mer beskrivende Hvor i landet er du fra forresten? edit2: Når jeg ser igjennom igjen så funker første avsnitt greit. Du kunne kanskje trekke sammen setning nr 1 og 2, men på den annen side er det kanskje vel så bra som det står nå. Endret 21. mars 2007 av surbz00r Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Tusen takk for hjelpa Hehe, jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til, men endret den nå. Takk for tipset. Jeg kommer fra Grimstad, hvordan det? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nei, bare synes det er interessant å se hvor i landet de som faktisk kan skrive nynorsk (som sidemål) kommer fra Om dette i det hele tatt er regionsbetinget vel å merke. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke kan nynorsk. Fikk hjelp av dama (som er mega g33k i nynorsk) til å rette fort for meg på skolen i dag. Derfor er det ikke så mange feil. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jaså, det er derfor du får så gode karakterer, Chris. Drøyt! Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, alle sammen. Først vil jeg takke for hjelpa jeg fikk sistgang på nynorsken. Jeg fikk 5'er på stilen og siden vi ikke hadde noe annet nynorsk det halvåret ble det en 5'er på vitnemålet. Nå trenger jeg hjelpen deres igjen. Håper dere gidder å redde meg igjen Reklame har alltid vore ein stor del av verda. For alt vi veit så kan reklame ha vore sidan steinalderen. Ein kan sjå for seg huleboarane hakke inn reklame i steinblokkar og legge dei rundt ikring i hula. I vår moderne tid er det mykje meir komplisert. No brukar ein lure verkemedel får å få folk til å springje til butikkane. Alt ifrå opplysande fargar, spanande motiv og morosame idear brukast til å vinne folket over med reklame. Personlig hatar eg reklame generelt, men ein gong i blant dukkar det opp ein reklame som får meg til å skrike av latter. Latter er verkeleg den einaste verkemiddelet som virkar for meg. Eg treng å få meg ein god latter for å verte seld. Dette veit sjølvsagt reklamebransjen. Derfor brukar dei tid og pengar på å finne på ein "catchy" reklame med noko som sett seg på hjernen. Til dømes lagde Grandiosa ein song for sin nye pizza "Laurdagspizza". Denne songen hadde ekstremt god effekt og lagde eit helvete for mine øyrer når alle mine vener mumla songen døgnet rundt! Dog, har eg respekt for reklamen, dei klara det. Dei skapa ein reklame som alle hugsar og minnest på kvart tjuande minutt. Eg likar ikkje korleis reklamen mot ungdom utnytt den låge sjølvtilliten til mange unge jenter. Reklamebyråa spiller på usikkerheita til ungdom for å selje varane sine. Det er jo rett og slett forferdeleg kynisk av dei å gjere slikt! Har dei verkeleg ikkje fornuft nok til å stoppe med dette? Reklamebyråa konsentrerer seg alt for mykje om sex og kroppsideal. Tenk kor mange som har fått spiseforstyrringar pga reklamane! Det finnest fleire unge kvinner og menn som prøver å leve opp til desse urealistiske krava. I følgje reklame skal kvinner vere urealistiske slanke og menn skal ha musklar som ein gorilla. Korleis dei greier å sove om natta når de veit at dei lagar eit utrolig gale røyndomsbilete er sjokkerande. Det verkar som om at reklamebransjen vil at menneske skal vere noko me ikkje er. Dei leiar inn superstjerner som David Beckham og Kate Moss som verkemiddel. Eg vert så frustrert at kjendisar faktisk vert med på slikt. Tener dei ikkje nok på filmar og musikk? Neida, dei må jo sjølvsagt selje sjela si til reklamebyråa. Viss eg nokon gong vert ein rollemodell, då skal eg oppfordre ungdommar til å styre unna presset frå reklame. Uheldigvis gjer veldig få rollemodellar det no, men det er nokon som gjer det. Viss det var opp til meg, då skulle reklame ha endra verkemidla og byrja å spele på etiske riktige strengar. Nokon må ta fatt i saka og få reklamebyråa til å innsjå kva dei gjer gale. Ein kan ikkje berre sitte å sjå på at dei øydelegger sinnet og helsa til uskuldige ungdommar. Kjempar ein ikkje mot dem, kjempar ein med dem! Tror ikke det er veldig mange feil, men kan godt hende. 8204620[/snapback] Jeg vil bare ta med et aspekt jeg tror er viktig å ta med når man skal skrive om reklameindustrien. Du sier:"Eg vert så frustrert at kjendisar faktisk vert med på slikt". Men du vet, de leier inn dyre psykologer også. Og betaler for kostbare spørreundersøkelser. Pepsi fant for eks ut at hvis de IKKE reklamerte en uke, gikk salget ned. Årsak: Folk kjøper det merket DE HAR HØRT OM. Jo mer. jo bedre. Skal du altså kjøpe flatskjerm-tv uten å ha peil, sier psykologene at du sannsynligvis vil velge et merke du har hørt om , framfor et merke du ikke har hørt om. Så selv om reklamen er dum ekkel, humorløs, etc, vil den allikevel virke!! Hilsen Johannne Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke kan nynorsk. Fikk hjelp av dama (som er mega g33k i nynorsk) til å rette fort for meg på skolen i dag. Derfor er det ikke så mange feil. :!: 8204843[/snapback] Da får vi anta at hun også er fra Grimstad, og som du sier, kan nynorsk. Går opp i opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå