Gå til innhold

Volvo S80 og herregård

Anbefalte innlegg

Den er jo egentlig ingen herregårdsvogn, men det er da tross alt en Volvo.

Bildet er tatt ved Losby på Lørenskog, og var i forbindelse med en artikkel jeg skrev for bilforumet.no.

Det er ikke gjort noe voldsomt mye med bildet, annet enn å justere lys og kontraster i forskjellige deler av bildet.

Det som plager meg mest er refleksjonen av gjerdestolpene i siden. Jeg burde brukt pola-filter så disse forsvant.

Exif:

EOS 20D

Canon 24-70 f2.8L @ 51mm

1/125 s.

f/3.2

ISO 100

C&C please! :)

Edit: Legge til bildet er oppskrytt. :)

post-72408-1174495568_thumb.jpg

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget fint og skarpt bilde. Fine, stemningsfulle farger, og selvfølgelig, en fin bil. Men jeg tror egentlig bakgrunnen kunne vært en annen.

Den 'herregården' er egentlig bare forstyrrende. Dessuten synes jeg det ser ut som om bilen heller litt til venstre?

Kanskje det er horistonten som er skjev, eller at bilen bare er laget sånn. Et helt greit bilde, mener nå jeg.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Min første tanke når jeg så bilen er at den burde stått med snuten mot venstre. Det hadde kanskje også gitt mer rom for herregården. Eller man kunne flytta bilen langt lengre til venstre slik at snuten fremdeles peker mot høyre og gården kommer til høyre for bilen.

Endret av Gunderz
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger. :)

Når dere sier det ,så ser jeg også at horisonten ikke er helt rett. Skal se om jeg får ordnet på det.

Det med å snu bilen var også et godt tips, men det er desverre ikke noe jeg får gjort nå, og jeg har heller ikke mulighet til å ta nye bilder av denne bilen. Det kommer nok flere lignende bilder fra meg utover uansett. :)

Keep them coming! :)

Pezo: Volvo har jo mye pent i modellprogrammet sitt nå for tiden! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...