Tee-Zee Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Den er jo egentlig ingen herregårdsvogn, men det er da tross alt en Volvo. Bildet er tatt ved Losby på Lørenskog, og var i forbindelse med en artikkel jeg skrev for bilforumet.no. Det er ikke gjort noe voldsomt mye med bildet, annet enn å justere lys og kontraster i forskjellige deler av bildet. Det som plager meg mest er refleksjonen av gjerdestolpene i siden. Jeg burde brukt pola-filter så disse forsvant. Exif: EOS 20D Canon 24-70 f2.8L @ 51mm 1/125 s. f/3.2 ISO 100 C&C please! Edit: Legge til bildet er oppskrytt. Endret 21. mars 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Meget fint og skarpt bilde. Fine, stemningsfulle farger, og selvfølgelig, en fin bil. Men jeg tror egentlig bakgrunnen kunne vært en annen. Den 'herregården' er egentlig bare forstyrrende. Dessuten synes jeg det ser ut som om bilen heller litt til venstre? Kanskje det er horistonten som er skjev, eller at bilen bare er laget sånn. Et helt greit bilde, mener nå jeg. Endret 21. mars 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg likte bildet jeg. Men jeg tror horisonten er en smule skjev. Biler ser heller ikke så værst ut til å være en Volvo. Mulig at bilen ikke burde stått så langt til høyre i bildet. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Min første tanke når jeg så bilen er at den burde stått med snuten mot venstre. Det hadde kanskje også gitt mer rom for herregården. Eller man kunne flytta bilen langt lengre til venstre slik at snuten fremdeles peker mot høyre og gården kommer til høyre for bilen. Endret 21. mars 2007 av Gunderz Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Takk for tilbakemeldinger. Når dere sier det ,så ser jeg også at horisonten ikke er helt rett. Skal se om jeg får ordnet på det. Det med å snu bilen var også et godt tips, men det er desverre ikke noe jeg får gjort nå, og jeg har heller ikke mulighet til å ta nye bilder av denne bilen. Det kommer nok flere lignende bilder fra meg utover uansett. Keep them coming! Pezo: Volvo har jo mye pent i modellprogrammet sitt nå for tiden! ;D Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Pent bilde, synes det passer bra at bilen står vendt den veien den gjør, men kunne vært stilig med hjulene svingt mot høyre i stedet for venstre, mot fotografen liksom. En av mange fine Volvoer av nyere tid det her Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Bra valg av tidspunkt. Mykt lys som får frem kurvene i bilen! Men jeg er enig med de andre - herregården er litt dårlig plassert. Dessuten syntes jeg det var litt rart med et tre som vokser ut av taket.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 d-s-j: Hvis hjulene hadde vært svingt andre veien ville man jo sett mindre av felgene. jpsalvesen: Vet du ikke at trær på taket er en del av Volvos nye miljøprofil? ;P Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Et utrolig fint bilde! Helt fantastisk! Veldig bra! Skarpt og fint, og bilen er fin, også. Synes ikke det er noe du kunne gjort annerledes. Perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå