Gå til innhold

En Metallhead sitt innblikk i Norsk HipHop

DannyVice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppvarmingsband er generelt elendige. Jeg tror du burde ha ventet med å komme til hovedattraksjonen. Yeyo kunne ha sendt deg melding når det begynte for alvor, så kunne du heller ha sett de ekte varene, ikke bare gatecracken, if you catch my drift.

Lenke til kommentar
Du kunne jo ha venta i bilen eller et annet sted i nærheten :)

8213534[/snapback]

Eller enda bedre; i ølen.

8213578[/snapback]

Jeg tylla i meg så mye øl som jeg hadde mulighet til. Dessverre klarte jeg ikke drikke musikken bra. Jeg hadde faktisk større respekt for hiphop før denne konserten enn etter.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal dra på Tungtvann/Dirty Oppland-konserter her i Lillehammer i morgen og leke antropolog  :ermm:

8216978[/snapback]

Anbefales ikke.

8217121[/snapback]

Du har enda ikke vært på Tungtvann konsert, so you cant speak :innocent:

8217351[/snapback]

Det trenger jeg ikke heller, etter det makkverket jeg opplevde.

Lenke til kommentar
Ai, hørtes kjipt ut... Men synes du var modig jeg, det der er ikke noe jeg ville ha gjort med det første ;)

8213345[/snapback]

Modig er bare forstavelsen :-S

Det var penger i do i mine øyne.

8213406[/snapback]

Haha, selvfølgelig er det penger rett i dass når du drar før oppvarmingen er ferdig :!:

Uansett, det er litt morsomt at du prøvde. Selv hadde jeg nok ikke giddet å dra på Tungtvann, er ikke fan av norsk hiphop generelt, men oppvarming på hiphopkonserter er i 99% av tilfellene skrap. På Rockefeller-konserter sitter jeg og drikker pils helt til oppvarmings-DJen er ferdig og det er 5 minutter til hovedartisten kommer på.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal dra på Tungtvann/Dirty Oppland-konserter her i Lillehammer i morgen og leke antropolog  :ermm:

8216978[/snapback]

Er du fra Lillehammer? Dæven, verden er mindre enn man skulle tro. Jeg vil ikke på konserten, så håper vennene mine ikke skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...