Gå til innhold

Ukens tilbud på Netshop. Bra?

Anbefalte innlegg

Er veldig nær å kjøpe denne PC'en, men får litt småangst når jeg leser alle innleggene her og det ser ut som om det må endres innstillinger i BIOS, lastes ned en haug med drivere og skaffes programmer for strømstyring for å få viften til å ikke gå kontinuerlig..

Er denne PC'en fullt funksjonibel "out of the box" uten at en heller lite datakyndig person som meg, må gjøre en haug med ting for å få den til å fungere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt fungerer med en gang! Det skal du ikke bekymre deg for. Den jeg har prøvd har ingen problemer med vifter som går hele tiden, og BIOS og driveroppdateringer er ikke nødvendige, men praktiske da de ofte øker ytelsen. Disse er også veldig enkle å utføre, og kan gjøres direkte i Windows og de hentes fra Toshibas hjemmesider. Det er mange, meg selv inkludert, som ønsker en litt raskere og responsiv PC ved å deaktivere mye av "tullet" som ligger i oppstarten på en slik "merke-PC", men dette er altså ikke nødvendig for at den skal fungere:)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei,

Jeg kjøpte denne maskinen "back in the time" da dette tilbudet gjaldt, men skal nå skifte maskin. Er det noen som kan anslå en pris for denne maskinen i dagens bruktmarked. Er det noe å hente? Skulle noen ønske å kjøpe den er det selvfølgelig også bare å ta kontakt :)

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg kjøpte denne maskinen "back in the time" da dette tilbudet gjaldt, men skal nå skifte maskin. Er det noen som kan anslå en pris for denne maskinen i dagens bruktmarked. Er det noe å hente? Skulle noen ønske å kjøpe den er det selvfølgelig også bare å ta kontakt :)

Mvh

Thomas

er jo en gankse så gammel maskin, med low end hardware, og lite lagringsplass. men legger du den ut for 1,5 - 2,5k kan det kanskje funke:) hadde jeg vert deg hadde jeg nok lagt den på 1999,-

olanormann liker sånne priser:p er jo en helt ok surfe/musikk maskin, eller barnepc:)

Lenke til kommentar

Hei,

Mvh

Thomas

er jo en gankse så gammel maskin, med low end hardware, og lite lagringsplass. men legger du den ut for 1,5 - 2,5k kan det kanskje funke:) hadde jeg vert deg hadde jeg nok lagt den på 1999,-

olanormann liker sånne priser:p er jo en helt ok surfe/musikk maskin, eller barnepc:)

1999,- for denne synes jeg er vel drøyt når man ser hva man kan få nytt for 3-4 lapper idag. Tror ikke du får mer enn 1500,- for den, med mindre du treffer på en meget godtroende, lite oppdatert kjøper - man kan jo dumpe borti dem fra tid til annen på FINN.no eller QXL.

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...