jon_o Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 en T7200 er nødvendigvis en core 2 duo etter hva jeg har klart å få med meg... bertie 8262408[/snapback] Det er riktig. T7200 er en 2,0 Ghz Core2Duo prosesor med 4mb L2 Cache. Det er med andre ord en svært god og kraftig prosessor Lenke til kommentar
Switters Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som forresten vet om det går an å skru av muligheten for skjermkortet til å ta av systemminnet? Fant ingenting etter en kort tur i BIOS og Catalyst Control Center. Eller er det sånn at dette kun brukes ved behov? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det brukes kun av systemminnet dersom det er behov for det. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Da har vi fått tatt en 3dMak 06 test også, og scoren ble vel akkurat som forventet - 1803 poeng. CPu-score 1700. Dette er uten noen form for "forberedelser" eller tveaks av noe slag. Skjermkortet er nok en slags "spesial"-versjon for Toshiba, da klokkefrekvensene er noe annerledes enn standard, og drivere fra ATI sine sider er ikke kompatible. Lenke til kommentar
thor1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, Jeg kjøpte samme ukens tilbud hos Netshop og er godt fornøyd med ytelsen. Dette med driverne er ikke noe problem. Etter ny bios og alle oppdateringer innstalerte jeg de nyeste Omega driverne og får god 3DMark score. Ikke noe problem å spille med denne laptop'en, grei desktop-erstatter til en billig penge. Ingen pixelfeil her heller, ikke veldig varm (kan haes på fanget), og forholdsvis stillegående, men dårlig batteritid. Lenke til kommentar
patrickss Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 slo også til på tilbudet og er stort sett fornøyd så langt. men da jeg er noe uerfaren med trendy pcr lurer jeg på hva jeg bør oppdaterer, og hvordan man gjør det..? eneste jeg har problemer med er en feilmelding når jeg skrur den på som sier noe om en DLL fil som blir feilplassert og at jeg må kontake noen om å få en ny.. merkelige greier.. takker for all info om oppdateringer eller DLL fil problemer Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Last ned denne, da blir du kvitt DLL problemet dittt (regner jeg med). Husk å endre til riktg språk. Lenke til kommentar
patrickss Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Last ned denne, da blir du kvitt DLL problemet dittt (regner jeg med). Husk å endre til riktg språk. 8338029[/snapback] takker Lenke til kommentar
Switters Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hei, Jeg kjøpte samme ukens tilbud hos Netshop og er godt fornøyd med ytelsen. Dette med driverne er ikke noe problem. Etter ny bios og alle oppdateringer innstalerte jeg de nyeste Omega driverne og får god 3DMark score. Ikke noe problem å spille med denne laptop'en, grei desktop-erstatter til en billig penge. Ingen pixelfeil her heller, ikke veldig varm (kan haes på fanget), og forholdsvis stillegående, men dårlig batteritid. 8335614[/snapback] Det har nå kommet nye drivere på sidene til Toshiba, og med disse + ny BIOS økte score i 3dmark til 1882 totalt, 1763 på CPU. Fornøyd med det! Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Bestilte meg denne kl 2300 i går kveld og den er allerede på omlastingsterminalen i Oslo! Utrolig rask service på både netshop og posten sin side, kan ikke vente med å få denne maskina mellom henda...! Endret 18. april 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
magnuseb Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bestilte meg denne kl 2300 i går kveld og den er allerede på omlastingsterminalen i Oslo! Utrolig rask service på både netshop og posten sin side, kan ikke vente med å få denne maskina mellom henda...! 8415345[/snapback] Bestillte samme pc i natt og den er i Oslo nå også. Håper jeg får den i morgen! (bor i Trondheim). Tortur å vente på noe sånt...hehe Lenke til kommentar
patrickss Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 noen som har et fungerende program til å styre viften på denne pcn? irriterende at den går hele tiden.. irriterer meg også litt at det er så jævlig mange (56) prosesser som er i gang fra start av.. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Viftene har jeg ikke noe formening om, synes ikke den bråker i det hele tatt, ikke engang under belastning. Men antallet prosesser kan du trygt redusere en god del! Ta Start->Kjør->Msconfig og gå på oppstart og ta av haken for det du ikke ønsker at skal starte. Ta også en tur innom artikkelen her på HW om deaktivering av tjenester, og sjekk også de prosessene som går på processlibrary.com om det er noen du kan ta bort. Er den god del å hente her! Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tips, ta fresh innstall. Jeg har nå, etter fresh XP innstall, 36 prosesser gående, inkl nettleser, musikkavspiller osv... Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Fører dette til deaktivering av endel hurtigtaster o.l. Toshiba har lagt inn? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er faktisk det eneste jeg mangler drivere til... De funker ikke uten å ha innstallert driver og jeg finner ingen XP drivere.. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ligger de ikke på CDen heller? bør jo det, men kan bli vanskelig å finne... Lenke til kommentar
patrickss Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Blablaa: kan man ta fresh install med gjenopprettelses cdn fra toshiba? bare xp uten all toshiba driten..? hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Blablaa: kan man ta fresh install med gjenopprettelses cdn fra toshiba? bare xp uten all toshiba driten..? hvordan gjorde du det? 8456649[/snapback] Nei, det er jeg 99% sikker på at ikke er mulig. Jeg brukte en lisens brutter har til å ta en fresh innstall. Det som er så merkelig er at CD-keyen ikke funka som står under PCen ikke funka :S Noen som vet om betingelsene for at denne key'en skal funke? Har ikke sjekka om hurtigtast driverne ligger på CDene enda.. Men skal sjekke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå