TordO Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Heisann! Jeg har et P5N32-E SLI Plus hovedkort, og kjører (vanligvis) to 7900GTX Gpu'er i SLI. MEN jeg har mistet SLI-brua en gang da jeg skrudde på pc'en, så jeg lurer derfor på om noen der ute har liggende en SLI-bru som aldri vil brukes og er villig til å selge den for en hyggelig pris? Eller vet noen hvor man kan få kjøpt slike? Mvh TuppenX2 Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 hum.. finnes det noen standard "størrelser" på slike borer?? for hvis det gjør det så har jeg en liggende som du kan få... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ingen standar størelse du, men en del av de som ASUS har så er den myk og kan bøyes Men om du mistet den en gang du skrudde på data'n så ligger den nok fremdeles inne i kabinettet Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du kan jo sende ein mail til produsenten av hovedkorte ditt å høre om de kan sende deg en sli bro eventuelt om du kan få kjøpt en fra de : Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 jeg har lett rundt på Asus sine sider, men finder inge mail-adresse som kan brukes til annet enn klaging, og jeg er STORFORNØYD med kortet, så ikke noe å klage på, bare ønsker.. xD Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 SLI-broen må være av den fleksible typen, og helst stamme fra Asus. Det er lengre mellom PCI-E sporene som brukes til SLI på kortet mitt enn normalt. http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3...567&modelmenu=1 der er et bilde av kortet mitt... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan spå jeg er synsk ! Du vil finne den på det rotete skrivebordet ditt Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har en slibro som det står asus på som er brun og kan bøyes.! Si ifra hvis det er int. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå