HoaXed Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei, Ble for to timer siden frastjålet lommeboka mens jeg gikk over gaten i Riga, Latvia. Plutselig kom det flere personer rundt meg, hvor en plutselig dultet borti meg for så å spørre hvor mye klokka var når jeg la merke til det. Rett etterpå var lommeboka vekk. Hvilke rettigheter har jeg ved feks forsikring. Lommeboka inneholdt 1000,- Takk for hjelp.. Ps. Må jeg anmelde forholdet, eller holder det at reiseleder skriver en ''erklæring'' av hendelsen? Endret 21. mars 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tyveri av reisegods skal vel normalt meldes til politiet. Har du reiseforsikring? I så fall skal denne dekke dette tapet. Ikke skal du trenge å betale noen egenandel heller. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror de fleste forsikringsselskaper krever kopi av anmeldelse. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette spørsmålet kan du bare få svar på ved å 1) lese forsikringsavtalen, eller 2) ringe forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå