Grønning Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Heisann. Jeg er en gutt på snart 15 år, som skal kjøpe meg en ny trampoline, jeg har da funnet to stk, men jeg er usikker på hvilken av de to jeg skal kjøpe. Fly 14 (4,3m) Heavy Duty 14 Exclusive (4,3m) (Jumpking) Prisforskjellen gjør ingenting, men jeg har jo lyst å kjøpe den som er best. Noen som har erfaringer med noen av de trampolinene? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lover deg, jumpking ftw... Har hatt samme gamle trampolina siden vi kjøpte den på smartclub for 6 år siden elns, og den spretter fortsatt høyest i gata.. Da utenom freestyle klubben sine til ca 50k, men det er jo noe helt anna... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Vi kjøpte en trampoline på ringo for mange år siden, den var dritgo, solgte den fordi den var lite brukt (lol), har hoppet på den i sommer, og den eier. Lurer på om ikke det er jumpking, fordi jeg vil ha den trampolinen som vi hadde før. Nå har vi bare en bais trampoline. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har begge. Fly hos mamma, JK hos pappa. Gå for JK! ...klarer backflip 360 nå btw Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Mye bedre sprett på 3,6/3,9 trampoliner Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nei? Hvertfall ikke hvis det er kvalitet. Kjenner en fyr som har en firkanta trampis 10 x 10 meter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ikke kjøp den med sånn markuert runding i midten. Den spretter man nesten ikke på, og når man faller, får man brannsår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå