LeBateleur Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal kjøpe meg ny pc siden den gamle tok kvelden. Hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg! Mine krav: - 14,1" eller mindre! - ikke widescreen - Robust - Lett - specsa trenger ikke være så veldig bra siden dette skal være en jobb-pc. Takker for svar! Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Om du ikke trenger skjermkort kapabel til å dra spill, er disse to gode alternativer: Lenovo T60 HP nc6400 Prisene er lavere på nettet enn oppgitt på hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
Sam47 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal kjøpe meg ny pc siden den gamle tok kvelden. Hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg! Mine krav: - 14,1" eller mindre! - ikke widescreen - Robust - Lett - specsa trenger ikke være så veldig bra siden dette skal være en jobb-pc. Takker for svar! 8204232[/snapback] Panasonic Y5. 14" (1400x1050) screen, bare 1.5Kg. Jeg fikk den for et par dager siden. Fornøyn med kjøpet - so far. Skal skrive en review i løpet av uken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå