Slonken Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mafia boss er den ultimate jobben, du har fotsoldater som krever inn penger eller dreper de du mener fortjener det. Bra tilgang på hoockers og dop Lenke til kommentar
Løve Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eller du kan være matkritiker... sikkert ganske greit å reise rundt, spise god mat og få betalt for det. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 1. Teste byens resturanter på mat og drikke, gi terningkast o.l 2. Drillmaster i hæren! Hoho! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Moteskaper! Er du først inne i bransjen, har lagd litt og bygd opp litt "reputation", ja da kan du bare lage kukkeri og få god omtale for det Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sjef i Apple! Eneste dumme er at alt for mange spill er laget KUN for microsoft. (få spill til OS X -plattformen ) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Madrass tester, eller eier av Coca Cola. Det hadde vært digg det Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg skal definitivt jobbe innen reise. Har reisliv på skolen nå, og det er utrolig gøy (utrolig gøy er kanskje et litt sterkt uttrykk, det er tross alt på skolen). Nå er jeg selger i en elektrobutikk utenom skolen for å finansiere mitt alt for høye forbruk på musikkutstyr, DVD-filmer og alkohol, men det er ikke en jobb jeg kunne tenkt meg å bli gammel i. Vurderer å ta dette når jeg er ferdig med videregående. Noen synspunkter eller erfaringer? Den store drømmen er selvfølgelig å finne en helt unik destinasjon som er noe helt utenom det vanlige (tidsreiser 0.o) og starte et eget reisbyrå. Endret 5. april 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fotball-trener for ett dritbra lag. F.eks i premier League eller i Primera Division. Der tjener du fett der, å du trenger ikke slite deg ut utpå banen heller. Jeg skal selv satse på spill-designer. Enten character eller level. Går det bra,så starter jeg kanskje mitt eget firma. Så, om..la oss si 15-17 år så kan det hende jeg slipper årets spill ut på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå