cheeplix Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sitte i front og produsere MASSE pdoduksjon av produkter 8208592[/snapback] Oh lål. For min del vet jeg ikke. Gi meg masse penger og jeg fornøyd nesten uansett. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg tror ikke jeg kunne jobbet med hva som helst om jeg fikk mye penger. Jeg ville heller jobbet i klesbutikk mot normal lønn, enn som feks massør i liverpool.. Bare for å ta et eksempel. Det er viktigere å finne en jobb du trives med... For det kreves jo ganske mye arbeid å få høyt lønnede jobber, og det er ikke alle som er komfortabel med å gå en så lang vei. ...Tror jeg Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Drømme Jobben 8209746[/snapback] Jepp. Klippe kjønnshåra til framande personar høyrest bra ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Manager of chocolate factory run by big-breasted hookers. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 beste jobb: Bill Gates sin jobb Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 beste jobb: Bill Gates sin jobb 8227288[/snapback] Og bli spamma fordi MS suger? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nei, å ha mye penger Men seriøst ville jeg ha vært spill programmerer eller programmprogrammerer :S Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 beste jobb: Bill Gates sin jobb 8227288[/snapback] Og bli spamma fordi MS suger? 8228219[/snapback] Han tørker nok tårene med tusenlapper. Alle med suksess opplever kritikk fra dem uten suksess, tror du verdens rikeste mann som har utviklet det desidert mest solgte operativsystemet noensinne bryr seg om hva nerder sier om produktet hans? Så lenge bedrifter og skoler kjøper inn mellom 200 og 10 000 lisenser er han fornøyd. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ja, stadig mer folk som piratkopierer eller hva det heter- sin OS Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på om noen i verden virkelig har jobber som "Personlig skreve barberer" ? =P Høres ganske så skeptisk ut men =S jaja Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg føler meg heldigere og heldigere her når flere skriver at de vil være anmeldere og sånn. Jeg fikk spille Wii noen måneder før den ble lansert i USA og får reviewversjoner av 360-spill i posten før lenge lanseringene. Hehehe, jeg gnir det kanskje inn her nå... Ja det gjør du. Som plaster på såret kan du gi meg identiten din! Men, hvordan fikk du jobben lurer jeg på. Var du han som vant den konkurransen hos VG eller DB? Husker ikke hvilken avis som hadde den konkurransen. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 beste jobb: Bill Gates sin jobb 8227288[/snapback] Og bli spamma fordi MS suger? 8228219[/snapback] Nevn noen som i det hele når fram til Bill Gates him self med de "wannabe" h4x0r skillza sine Greit nok det (u)hacklige operativ systemet Vista som ble lansert i januar-februar visste seg og være spredd rundt på hele nettet samme dagen der da crackere hadde klart og laget en key-gen ut av de 3 lisensene som alt ble laget ut i fra... (Stakkars de 3 som kjøpte vista med god samvittighet og innstallere det så fungerte ikke lisens nøkkelen de hadde fått) Så gir jeg deg en uke til og få bypass på Bill Gates private full oppdaterte servere =) og så gi meg tilgang til "Windows konsept filen" Noe kun han har =) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Proff fotball spiller må være digg. Tjene millioner på å drive med det jeg elsker mest av alt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kunne gjerne tenke meg å jobbe i filmbransjen, eventuelt i reklamebransjen. Måtte vært ufattelig morsomt å slippe ut alt du vil, da spesielt hvis det hadde vært innenfor reklame. Så fantastisk mye dårlig det er nå, ville jeg gjerne revolusjonert. En jobb som regissør hadde heller ikke vært dumt Millionær hadde sikkert også vært moromst.. Kjekt med litt penger å rutte med , men millionær er vell strengt tatt ikke et yrke, bare en status? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Høres egentlig ganske greit ut å kjøre Formel 1, eller så hadde det nok vært fett å være regissør. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Proff fotball spiller må være digg. Tjene millioner på å drive med det jeg elsker mest av alt 8312323[/snapback] Samt pådra seg kneskader, homohets, hatbrev, noen liker deg, andre ikke,bli svett og sliten etter hver arbeidsdag,reise hele tiden, spille fotball på søndager når det passer med fri. Ahh for en herlig jobb Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Men å vere proff i golf tjener man masse på, vist man er proff blir det også lettjente penger! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Programmleder i TopGear! Uten tvil. Tenk på det: Du får utrolig bra betalt for og kjøre biler, snakke drit med kompisene dine samt og finne på sinnsykt mye tull. Det blir egentlig som en vanlig hverdag for meg, bare at jeg får betalt, kjører Ferrari istedet for SAAB og istedet for å knuse gamle biler, så sprenger vi nye Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 1. Direktør i Ferretti Group... 2. Bil designer hos Pininfarina... 3. Pilot (sas, northwest o.l)... Også har vi selvfølegelig über drømmejobben som Pasient nevnte over... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Proff fotball spiller må være digg. Tjene millioner på å drive med det jeg elsker mest av alt 8312323[/snapback] Samt pådra seg kneskader, homohets, hatbrev, noen liker deg, andre ikke,bli svett og sliten etter hver arbeidsdag,reise hele tiden, spille fotball på søndager når det passer med fri. Ahh for en herlig jobb 8313273[/snapback] ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå