Gå til innhold

Verdens Beste Jobb?

LeLiLa

Anbefalte innlegg

Jobbe i en barnehage er noe av det beste jeg har gjort :)

Jobbet der i et år, og det varmet hjertet når et par unger hadde fortalt foreldrene om den snille læreren som startet der. Foreldrene fortalte det til meg når de slapp dem av :) aww

Når det var fint vær var vi ute og lekte i barnehagen, tok en tur på fjellet eller gikk til stranda og drepte krabber ^^ Hvis det var regn så ble vi inne og så på filmer, tegnet og bygget ting med lego. Vi hadde naptime 2-3 ganger i løpet av dagen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å være sånn mann som tester spill og konsoller leeeeeenge før "folk flest" får de.... spille spille*

8206866[/snapback]

Jeg føler meg heldigere og heldigere her når flere skriver at de vil være anmeldere og sånn. Jeg fikk spille Wii noen måneder før den ble lansert i USA og får reviewversjoner av 360-spill i posten før lenge lanseringene. Hehehe, jeg gnir det kanskje inn her nå...

Lenke til kommentar
Forfatter:

Arbeidsmiljøet kan knapt bli bedre. Jobbe alene uten noen som maser på deg, samt null stress om morgenen.  Ingen sjef, kan skape noe helt eget.

Minusene er tidsfrister (men de er jo ganske så brede, om man har funnet en tråd) og sløv inntekt om man ikke slår igjennom.

Minusene er kanskje frastøtene for noen, men det er knapt nok noe man kan kalle for en perfekt jobb. Forfatter er iallefall det jeg ser som nest best, etter å fri med penger på bok.

8205718[/snapback]

Jeg må nesten si meg enig med deg. Om jeg kunne ha gått rett inn i rollen som veletablert forfatter hadde det vært helt perfekt.

RED: Hvorfor være så beskjeden? Diktatorforfatter!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Bill Gates har vel den deiligeste jobben =D

Sitte i front og produsere MASSE pdoduksjon av produkter og software som blir kjøpt hvert sekund i verden =)

Det hadde vert noe, sitte og få inn penger og planlegge enkle oppgraderinger til software og produkter =D

Microsoft ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...