LeLiLa Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ok, jeg har søkt litt og fant ingen tråd som detta, så beklager så mye hvis denne finnes allerede! Jeg er nå en ungdomsstudent og lurer på hva jeg burde ha som jobb.. Men først av alt vil jeg vite hva DU synes er verdens beste jobb, legg igjen en grunn ellers vil det bli rapportert som Spam! Alt er lov, fantasi, reality osv. Nå er målet mitt Musikk skolen i Lillestrøm eller kultur skolen. Men er ikke helt sikker :/ Takk så mye! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg jobber på lager vedsiden av skole, det er ikke så verst det, 130 i timen. 150 på søndager, og har jeg jobbet 12 timer før i uka så får jeg 300 kr timen på søndag. Veldig digg arbeid, er ikke noe krevende. Litt slitsomt innimellom kanskje, men det er bare bra Ellers så jobbet jeg som telefonselger. Det var ikke så verst. Men husk på at du får lønn basert på antall salg + litt i timen. Jeg slutta der siden jeg ikke orka å snakke med så mange tullinger og at jeg alltid må være glad og blid når jeg snakker. Så langt så virker det som om lagerjobben er den beste jeg har hatt. Bare synd det er så mange utlendinger der. Vansklig å forstå hva de sier til tider. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jobbe med modella ville jo ikkje være så verst det. Med god lønn og. Kanskje at eg skal sjå om dei ser fine ut osv Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Millionær legg igjen en grunn8204192[/snapback] sier seg vel selv? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ville ha vært kult å være spillprogramerer. Da mener jeg online spill. Hadde jo vært dritkuolt å liksom være bossen. Det nærmeste jeg kommer er servern min. Men jeg har tjent 1.9mill da Lenke til kommentar