LeLiLa Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ok, jeg har søkt litt og fant ingen tråd som detta, så beklager så mye hvis denne finnes allerede! Jeg er nå en ungdomsstudent og lurer på hva jeg burde ha som jobb.. Men først av alt vil jeg vite hva DU synes er verdens beste jobb, legg igjen en grunn ellers vil det bli rapportert som Spam! Alt er lov, fantasi, reality osv. Nå er målet mitt Musikk skolen i Lillestrøm eller kultur skolen. Men er ikke helt sikker :/ Takk så mye! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg jobber på lager vedsiden av skole, det er ikke så verst det, 130 i timen. 150 på søndager, og har jeg jobbet 12 timer før i uka så får jeg 300 kr timen på søndag. Veldig digg arbeid, er ikke noe krevende. Litt slitsomt innimellom kanskje, men det er bare bra Ellers så jobbet jeg som telefonselger. Det var ikke så verst. Men husk på at du får lønn basert på antall salg + litt i timen. Jeg slutta der siden jeg ikke orka å snakke med så mange tullinger og at jeg alltid må være glad og blid når jeg snakker. Så langt så virker det som om lagerjobben er den beste jeg har hatt. Bare synd det er så mange utlendinger der. Vansklig å forstå hva de sier til tider. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jobbe med modella ville jo ikkje være så verst det. Med god lønn og. Kanskje at eg skal sjå om dei ser fine ut osv Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Millionær legg igjen en grunn8204192[/snapback] sier seg vel selv? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ville ha vært kult å være spillprogramerer. Da mener jeg online spill. Hadde jo vært dritkuolt å liksom være bossen. Det nærmeste jeg kommer er servern min. Men jeg har tjent 1.9mill da Lenke til kommentar
superninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? Ellers ville det jo være supert å være sånn general fyr som kan sjefe på alle Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Føler jeg er heldig med jobben som spillanmelder. Jeg får spillene i posten, en deadline - og sender inn anmeldelsen. Dessverre litt dårlig betalt foreløpig da jeg bare er 16 år og mer "hobbyanmelder", men jeg har kanskje tenkt til å satse i litt større omfang når sjansene byr på seg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg vil vel påstå at jeg er ganske nære det jeg vil karakterisere som drømmejobben, i og med at jeg jobber som webredaktør og redaksjionsassistent for et av de to styling- og tuningbladene som finnes i Norge. I tillegg har jeg litt strøjobber for b.l.a. FHM, samt at jeg tester biler for bilforumet.no. Dette fører med seg mye fine greier, blant annet at jeg får låne kliss nye biler i én uke om gangen og en haug spennende opplevelser. Jeg var f.eks. ute og fløy jagerfly på lørdag i forbindelse med jobben, og jeg reiser rundt hele Norge om sommeren, samt et par turer ut av landet. Alt dette i en alder av 18 vil jeg ikke klage på. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja!!! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja! 8205022[/snapback] En 12-åring som har 2 mill i banken? Jeg har min tvil da, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg har en helgejobb hvor jeg får betalt for å spise og drikke på restauranter og barer + et kort som sikrer med adgang til alle utesteder uten kø Endret 21. mars 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja! 8205022[/snapback] Hahaha, du er morsom du. Hvordan har du tjent 2 millioner? På "serveren" din? Edit: For meg, nå, er den beste jobben helikopterpilot. Håper jeg kommer inn på flygerskolen i forsvaret! Endret 21. mars 2007 av Runar Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Google er kåret til den beste arbeidsplassen i USA. Sjekk arbeidsvilkårene på sidene deres, så skjønner dere hvorfor. Men det er et slit å komme inn, og du må jobbe hardt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Må vel være en jobb jeg trives i.. Hadde ikke hatt noe imot å sette sammen PCer, selge litt saker og sånn. Ikke på sånn elkjøp-aktig bedrift, men en litt mindre lokal en. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja! 8205022[/snapback] En 12-åring som har 2 mill i banken? Jeg har min tvil da, for å si det sånn. 8205076[/snapback] vet ikke om det er sant men: "Bursdag 13 Januar 1995" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan jo nevne at en kompis av meg snart skal bli fotograf i Vi Menn. Jeg skal være med ham på jobb en gang. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja! 8205022[/snapback] Har jeg misforstått eller det leke(spille) penger vi snakker om her? Det er ikke ordentlige penger? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du liksom 1.9 mill i banken? Vil du være vennen min? 8204832[/snapback] Spørsmål en: Tror det er litt over 2mill nå. (Riktignok er det penger på spill da) Spørsmål to: Ja! 8205022[/snapback] Har jeg misforstått eller det leke(spille) penger vi snakker om her? Det er ikke ordentlige penger? 8205527[/snapback] Tviler virkelig på at dette er ekte... Hvis gutten er 12 så sier det vel av seg selv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er det rart folk lar seg lure? Har dere ikke lært å lese det med liten skrift? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Forfatter: Arbeidsmiljøet kan knapt bli bedre. Jobbe alene uten noen som maser på deg, samt null stress om morgenen. Ingen sjef, kan skape noe helt eget. Minusene er tidsfrister (men de er jo ganske så brede, om man har funnet en tråd) og sløv inntekt om man ikke slår igjennom. Minusene er kanskje frastøtene for noen, men det er knapt nok noe man kan kalle for en perfekt jobb. Forfatter er iallefall det jeg ser som nest best, etter å fri med penger på bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå