morra Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp med å skaffe en liten kabel til å ha inni min bærbare PC. PCen er en Dell Latitude D520. Kabelen skulle brukes til å ha mellom PCen og en blåtann-modul (en slik en). Jeg har sånn typisk kjøpt modulen fra noen som ikke har mulighet til å skaffe kabelen. Jeg fant ut altfor sent at jeg trengte den, og at den ikke fulgte med... Jeg har funnet ut at det er en 10-pins kabel som trengs. Her er Dells monteringsinfo med bilde av modulen, kabelen og pcen: http://support.euro.dell.com/support/edocs...s.htm#wp1096537 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
rAstha Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 postcount 1337 jeg mener jeg så en sånn kabel på.. hmm.... ett sted.... værsågod for hjelpen forresten Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Joda, men det hadde vært greit om noen hadde hatt noe konkret info som kan hjelpe meg å skaffe den Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hm. Har du hørt med dell? Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg venter på svar fra dem i teknisk støtte der... Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 hvis du ikke får kjøpt den av dell er det noe rart med det firmaet. :S Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) hvis du ikke får kjøpt den av dell er det noe rart med det firmaet. :S 8204827[/snapback] njaa, nå driver vel ikke dell med salg av reservedeler, så jeg blir ikke overrasket om du ikke får kjøpt det av dem. Ebay er nok det aller beste stedet å lete etter slike ting, så det er bare å sette seg ned og søke... Endret 21. mars 2007 av ventle Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dell selger deler, har kjøpt før av dem, vennlige var dem og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå