02tom Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) For å si det enkelt, så driver man ikke god butikk på denne måten! En ordre som ikke blir levert riktig, eller i tide, skaper konsekvenser, ikke nødvendigvis fra dem vi handler av, men for den\dem som skal ha delene. Det finnes konkurenter der ute, som vet at effektivitet er det alt handler om. 8213322[/snapback] Men som jeg sa velg hjem på døren i stedefor så blir det fortgang på orderen! Servicepakker er nedprioritert når det er masse ordre inn med dyrere frakt. Når du ser sånn generelt over alle webshoppene, så har de noen ganger problemer med å få ut varer fort nok ved stor pågang evt. problemer. Blir for dumt å lage en ny post her på forumet hver j...la dag om at stakars jeg ikke får pakka min samme dag som jeg bestilte den. Og at man derfor skal advare mot denne webshoppen. Blir litt sånn fjortis mentalitet!! Mulig noe blir provosert, men det får bare så være. Det er ikke en eneste dag det ikke blir opprettet en tråd her på forummet angående levering av pakker fra webshoppene. Så vidt meg bekjent så finnes det ikke en eneste webshop i Norge som ikke har svinn på skauen angående levering. Endret 22. mars 2007 av 02tom Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 mener jeg leste i en annen tråd her at komplett bygger om lageret sitt eller noe, kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 mener jeg leste i en annen tråd her at komplett bygger om lageret sitt eller noe, kan ha noe med det å gjøre. 8214397[/snapback] Leste du igjennom hele denne tråden da? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 For å si det enkelt, så driver man ikke god butikk på denne måten! En ordre som ikke blir levert riktig, eller i tide, skaper konsekvenser, ikke nødvendigvis fra dem vi handler av, men for den\dem som skal ha delene. Det finnes konkurenter der ute, som vet at effektivitet er det alt handler om. 8213322[/snapback] Men som jeg sa velg hjem på døren i stedefor så blir det fortgang på orderen! Servicepakker er nedprioritert når det er masse ordre inn med dyrere frakt. Når du ser sånn generelt over alle webshoppene, så har de noen ganger problemer med å få ut varer fort nok ved stor pågang evt. problemer. Blir for dumt å lage en ny post her på forumet hver j...la dag om at stakars jeg ikke får pakka min samme dag som jeg bestilte den. Og at man derfor skal advare mot denne webshoppen. Blir litt sånn fjortis mentalitet!! Mulig noe blir provosert, men det får bare så være. Det er ikke en eneste dag det ikke blir opprettet en tråd her på forummet angående levering av pakker fra webshoppene. Så vidt meg bekjent så finnes det ikke en eneste webshop i Norge som ikke har svinn på skauen angående levering. 8213469[/snapback] Alt dette er greit, men du glemmer noe vesentlig. Komplett har ikke noen svin på skogen, de har en hel haug! I tillegg vil de absolutt ikke opplyse om dette på nettsidene sine, eller i en mail til alle som blir berørt! Dette er det som opprører mange her for tiden! Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er så enig i det siste innlegget, at det er så slett service fra ett sted som man legger igjen en del cash i løpet av året, er at dem kunne bare sendt ut en informasjons mail til alle kunder, som dem gjør med ukens tilbud. En annen ting, da hadde man slippet å snakke med kundebehandlerne som får sikkert samme telefonene om surret som foregår bak lerretet. Min representant som ringte å spurte, møtte ikke akkuratt noe "sunshine" i andre enden. Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 jeg er også irritert over hvor utrolig treige komplett har vært i det siste på ordrene mine... i vanlige butikker som driver med ombygging eller liknende pleier det å stå skilt.. beklager rotet vi bygger om! hvorfor har ikke komplett lagt en banner på forsiden hvor det står: "vi er så forbanna treige på å sende ut varer herfra så hvis varene du trenger haster så bestiller du et annet sted" herregud det er da hauger av butikker å velge mellom hadde jeg visst komplett skulle bruke så lang tid med min siste ordre hadde jeg valgt en annen nettsjappe. det burde vært selvfølge å gi kunden beskjed om det er beregnet forsinkelse på ordebehandlingen! ARG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå