Gå til innhold

Nintendo DS - Homebrew, spill og film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er mye billigere å bestille fra dealextreme.com Der får du også tak i minnekortet som kan kjøre alle spill uten hakking. Frakten er gratis også ^^

9652591[/snapback]

 

Men har de M3 ds simply der? Ser de har R4, men er det like bra? Lurer på å kjøpe selv.

Det blir ikke toll hvis du kjøper fra denne siden da? noen som har testet siden?.

Et annet spm forresten: Er nintendo ds helt sonefri? altså hvis jeg kjøper i Usa, kan jeg spille norske originale spill?? :hmm:

Lenke til kommentar
det er mye billigere å bestille fra dealextreme.com Der får du også tak i minnekortet som kan kjøre alle spill uten hakking. Frakten er gratis også ^^

9652591[/snapback]

 

Men har de M3 ds simply der? Ser de har R4, men er det like bra? Lurer på å kjøpe selv.

Det blir ikke toll hvis du kjøper fra denne siden da? noen som har testet siden?.

Et annet spm forresten: Er nintendo ds helt sonefri? altså hvis jeg kjøper i Usa, kan jeg spille norske originale spill?? :hmm:

9654636[/snapback]

Alt bærbart fra Nintendo er absolutt helt 100 % sonefri!! Trust me;D

Lenke til kommentar

R4 og M3 simply er identiske brikker. På noen kan du velge om de skal være M3 eller R4. R4 har en fordel dog. Det kommer raskere oppdateringer til R4. De skriver automatisk på pakken at verdien er LANGT under 200 kr. Men skulle du være redd så kan du bestille R4 og minnekortet seperat. Da kommer hver av pakkene på under 200 kr.

Jeg og flere av kompisene mine har handlet der og vi er storfornøyde alle sammen.

 

Pakken(e) blir som regel levert innen 10-14 dager.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
det er mye billigere å bestille fra dealextreme.com Der får du også tak i minnekortet som kan kjøre alle spill uten hakking. Frakten er gratis også ^^

9652591[/snapback]

 

Men har de M3 ds simply der? Ser de har R4, men er det like bra? Lurer på å kjøpe selv.

Det blir ikke toll hvis du kjøper fra denne siden da? noen som har testet siden?.

Et annet spm forresten: Er nintendo ds helt sonefri? altså hvis jeg kjøper i Usa, kan jeg spille norske originale spill?? :hmm:

9654636[/snapback]

Alt bærbart fra Nintendo er absolutt helt 100 % sonefri!! Trust me;D

9655493[/snapback]

 

Så jeg kan altså kjøpe en ds lite fra Videogamesplus for en ca 700 spenn da altså? Isåfall vurderee jeg det.. Men eneste er jo strømadapter. lett å få tak i det, evt hvor mye koster det? takk for alle svar så langt forresten :thumbup:

Noen andre dårlige sider ved å kjøpe ds fra vgp?

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså kjøpe en ds lite fra Videogamesplus for en ca 700 spenn da altså? Isåfall vurderee  jeg det.. Men eneste er jo strømadapter. lett å få tak i det, evt hvor mye koster det? takk for alle svar så langt forresten  :thumbup:

Noen andre dårlige sider ved å kjøpe ds fra vgp?

9656434[/snapback]

Blir jo 150-200,- ekstra. Så da er du jo oppe i 900,- allerede. + frakt. Er det ikke da bedre å bare betale 990,- for en DS i Norge? Betalte jo 800,- for min på Lefdal for snart et år siden, ikke noe prob med den.

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså kjøpe en ds lite fra Videogamesplus for en ca 700 spenn da altså? Isåfall vurderee  jeg det.. Men eneste er jo strømadapter. lett å få tak i det, evt hvor mye koster det? takk for alle svar så langt forresten  :thumbup:

Noen andre dårlige sider ved å kjøpe ds fra vgp?

9656434[/snapback]

Blir jo 150-200,- ekstra. Så da er du jo oppe i 900,- allerede. + frakt. Er det ikke da bedre å bare betale 990,- for en DS i Norge? Betalte jo 800,- for min på Lefdal for snart et år siden, ikke noe prob med den.

9658626[/snapback]

 

Hvor får jeg en ds lite til 990,- i norge? ingen butikker som selger de til det. Er vel 1299,- som er det billigste som jeg kan se. Mener du 150-200 ekstra for laderen eller? Noen andre som har erfaringer med dette? Vgp setter jo 20 dollar og defect toy på pakken, eller hur :dontgetit: ? Ser de har sånn pakke på dealextreme hvor R4 og usb lader følger med, vurderer denne. Men tips er velkomne med åpne armer :thumbup:

Lenke til kommentar
Så jeg kan altså kjøpe en ds lite fra Videogamesplus for en ca 700 spenn da altså? Isåfall vurderee  jeg det.. Men eneste er jo strømadapter. lett å få tak i det, evt hvor mye koster det? takk for alle svar så langt forresten  :thumbup:

Noen andre dårlige sider ved å kjøpe ds fra vgp?

9656434[/snapback]

Blir jo 150-200,- ekstra. Så da er du jo oppe i 900,- allerede. + frakt. Er det ikke da bedre å bare betale 990,- for en DS i Norge? Betalte jo 800,- for min på Lefdal for snart et år siden, ikke noe prob med den.

9658626[/snapback]

 

Hvor får jeg en ds lite til 990,- i norge? ingen butikker som selger de til det. Er vel 1299,- som er det billigste som jeg kan se. Mener du 150-200 ekstra for laderen eller? Noen andre som har erfaringer med dette? Vgp setter jo 20 dollar og defect toy på pakken, eller hur :dontgetit: ? Ser de har sånn pakke på dealextreme hvor R4 og usb lader følger med, vurderer denne. Men tips er velkomne med åpne armer :thumbup:

9659464[/snapback]

Husker ikke hvem som selger den, men google litt så finner du dem=)

Lenke til kommentar

Dealextreme skriver på at verdien er 15 kr eller noe.

Ulempen med å bestille hardware fra utlandet er jo at hvis noe skulle skje med den, så er det litt mer stress å returnere enheten enn hvis du kjøper den på din lokale Elkjøpbutikk.

Garanti- og reklamasjonsperioden kan også være ulik enn det den er her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...