Sweman Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hej! Jeg har nettopp kjøpt og installert en "3com 3c855 Office Connect DSL Gateway". Dette mest for å ha ADSL både på xbox´n og pc´n samtidlig. Det funker kalas, men dog: Etter det får jeg ikke brukt MSN med alle funksjoner som voice/video conversation, remote assistance og sending av filer. Siden rutern har innebygget firewall og bruker NAT har jeg skjønnt at jeg manuellt må åpne porter for at det skall funke. Jeg har prøvd å legge inn "msmsgs.exe" under "Special Applications" med "Trigger"=1863 og "Incoming Ports"=1863,5190,6891-6901 uten suksess! :/ Hvis noen har fått dette til å funke (sammen med 3com 3c855!) er jeg evigt takksam for hjelp!! Jeg vil gjerne vite nøyaktig hva som ska settes inn. :wink: -- Sweman Lenke til kommentar
Sweman Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Pliiiiis! Jeg trenger hjeeeelp! :smile: -- Sweman Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Du laster ned MSN PROXY Har det liggende på hjemmesiden min.. Besøk : http://www.linuz-paradise.tk :smile: Sjekk linken, downloads og se om det fungerer..Gi gjerne tilbakemelding via. gjestebok Lykke til! Det funka iallefall for meg.. Har 3com korter og DLINK router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå