Sollid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Med en Wii så kan du også komme i form 8215166[/snapback] Det er vel ikke helt sant. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fysisk aktivitet gjør at man kommer i bedre form. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 360'en satser jo ikke bare på voksenspill. Viva Pinata og Sonic er ikke akkurat 18 + spill. 8209929[/snapback] Men xbox 360 er ikke konsollen mamma kjøper til 10-åringen sin, det er du vel enig i? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 360'en satser jo ikke bare på voksenspill. Viva Pinata og Sonic er ikke akkurat 18 + spill. 8209929[/snapback] Men xbox 360 er ikke konsollen mamma kjøper til 10-åringen sin, det er du vel enig i? 8416443[/snapback] Joo da, passer perfekt Lenke til kommentar
trydis Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har begge og ville per dags dato valgt en 360 dersom jeg kun skulle ha en av de. Litt for dårlig med spill til Wii'en som fenger for øyeblikket. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 360'en satser jo ikke bare på voksenspill. Viva Pinata og Sonic er ikke akkurat 18 + spill. 8209929[/snapback] Men xbox 360 er ikke konsollen mamma kjøper til 10-åringen sin, det er du vel enig i? 8416443[/snapback] Joo da, passer perfekt 8416471[/snapback] Jeg digget G.I.Joe Action Force figurer da jeg var 10, så jeg hadde nok elsket alle de utallige G.I.Joe simulatorene på Xbox360 også. Figuren mX har i avataren hadde nok blitt en av heltene mine. Uansett... Personlig så har jeg bare Wii, og vil uten tvil anbefale den. Men kommer nok til å kjøpe Xbox360 når den får nok spill jeg har lyst på(Too Human!). Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Kanskje litt trått på Wii nå, men fremtiden ser rimelig bra ut. Sipder Man 3, Metroid Prime, Mario Galaxy, Super Smashbros: Brawl, Project Hammer, My Sim, No More heroes o.s.v Dessuten er Wii den konsollen som har vokst raskest av de tre og jeg tviler på at tredjeparts utviklere vil ignorere dette. Slenger med 2 kilder at satsnigen ikke er tatt ut av løse lufta. http://wii-fan.net/nyheter/20070417/463.html http://wii-fan.net/nyheter/20070308/405.html Endret 18. april 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tull. Det kommer massevis av spill fra tredjepartsutviklere. No More Heroes, Dewy's Adventure, Manhunt 2, FF:CC, DQ og MySims for å nevne noen. Og jeg er sikker på at Wii vil få enda bedre støtte i framtiden. Dessuten, Nintendos egne spill er jo stort sett av god kvalitet hver gang så det er ingen grunn til å klage For de som syns Mario og Pokemon er "kiddie" så holder Nintendo på med voldelige spill også. H.A.M.M.E.R og så er det vel ett til som jeg ikke husker. Jeg syns du, emnestarter, burde kjøpe begge om du har penger til det. Begge har mye bra å tilby. Selv vurderer jeg å kjøpe en 360 på grunn av onlinemulighetene, Achievements og Marketplace. Men så er spørs hvor JRPG den har da... 8205990[/snapback] 'Ikke ta meg feil jeg esker Mario, Zelda og andre Nintendo spill. Mener å huske at de fleste gode Gamecube spillene var Nintendo produsert. 8208767[/snapback] Litt off topic men kom på noen solide titler som ikke ble utviklet av Nintendo: Resident Evil 4 Eternal Darkness Tales of Symphonia Beyond Good & Evil Prince of Persia Sands of Time Soul Calibur 2 Resident Evil Remake Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II Timesplitters 2 Resident Evil 0 Metal Gear Solid: The Twin Snakes Final Fantasy: Crystal Chronicles Angående ditt valg av konsoll, ville jeg aller først prøvd ut begge, og deretter gjort opp en mening Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sier bare: - GTA IV - Alan Wake - Unreal Tournament II - The Darkness - Mass effect - Halo 3 - Shadowrun - Blue dragon - BioShock - Stranglehold - Turok - Assassin's Creed - Colin McRae: DIRT Easy choise. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette er en diskusjon som kan vare evig da. Var jeg deg, ville jeg gått til en kompis som har Wii, og testa den hos han. Dernest ville jeg dratt til en kompis som har X360, og testa den. Deretter er det inn i tenkeboksen. Også gjelder det å saumfare nettet etter informasjon. Hva kommer hvor, hva liker jeg? Det er ingen tvil om at begge konsollene har noe å fare med, men du må bare gå for en av dem. Du blir nok fornøyd skal du se Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kommer i bunn og grunn ut på hvilken spill du liker, og kjøp konsoll etter det. Hvor store muskler konsollen har reflekterer ikke hvor gode spillene er. Jeg valgte Wii før 360 grunnet spillene og mulighetene den har. Baser ditt valg på spillsmaken din og hva du trenger. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bare så det er sagt så er tråden nesten en måned gammel, trådstarter har kanskje tatt sitt valg allerede. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det la jeg ikke merke til gitt. I så fall trekker jeg tilbake alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå