Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første er ikke det å kalle noen for homo det verste som er sagt på tribunen under en fotballkamp. For det andre bør ingen i RBK ta seg nær av hva som blir sagt fra motstanderne sine tilhengere. (Det gjelder forsåvidt alle lag - bortsett fra MFK da). For det tredje så er det heller ingen som har mistenkt fotballtilhengere å være klartenkte intelligente vesener heller. "Hets" fra en slik gruppering burde ikke ha mye effekt.

Lenke til kommentar

Lurer på om Hamren har en finger med i spillet. Selv synes jeg det virker rart å hente en spiller som har vært mye skadet de siste to årene, når spilleren er 22 år.

Blir det noe kjøp håper jeg for guds skyld at ikke det er nok et spontan-kjøp ala Pelu. (min mening). Vi trenger spillere som kan styrke stallen, ikke folk som er ca like gode som de som er der fra før.

Lenke til kommentar
Men nå har vi hvertfall klargjort at han er hetero! Som lederen av homoforbundet sa.

 

Han har jo dame og da... :p

 

 

 

Er ikke helt sikker på hvor god han danske fyren er, men han er jo bare 22 år og varer derfor lenge (hvis han unngår skader). Hadde vært gøy hvis han og Demidov utfyllte hverandre :D Men, men, det er ikke så lenge til overgangsvinduet stenger...

Lenke til kommentar

Ellers er jeg skuffet over at RBK, som lenge har uttrykt et skrikende behov etter generasjonskifte på midtstopperplass ikke har lett godt nok i sin egen region, og latt et stortalent(husker ikke navnet) fra KIL/Hemne gå til Molde istedet!

 

Virker som vi leter mere etter spillere i Afrika enn i Trøndelag...

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Virker som vi leter mere etter spillere i Afrika enn i Trøndelag...

 

Tror ikke RBK leter i Afrika lengre. Virker som at de har vendt blikket tilbake til norden og Norge. Var/er jo en periode hvor RBK fokuserte mer på trenere og støtteaparat, istedet for talentutvikling og slikt. Synes heller de fortjener ros får at de har klart å beholde Tettey og Ciljan. Hadde en av de vært spisser, tror jeg han hadde vært long gone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...