Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har spillere som Iversen, Beto og Basma, er det jo en av de som skal være kaptein. Selv synes jeg ikke det spiller noen rolle. Norske klubber må jo absolutt kapteiner som spiller på midtbanen. Kaptein og playmaker har ikke noe med hverandre og gjøre.

 

Mulig Lago skulle ha kommet inn litt før i går. Han fyren der er utrolig sterk, og viste at han kunne angripe litt og.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg er uenig med deg Armageddon. Ivers er nå ute av form og har vært ute av form lenge, samtidig som han viser slapphet i treningsarbeidet sitt. Basma er en gamling som er på vei ut, han er i tillegg fast på benken, noe som ikke er en plass for en kaptein. Beto er kanskje den nærmeste, men han er også på vei ut, er ofte skadeplaget og benken venter annsynligvis om Rbk får inn en ny stopper. Jeg mener ikke det er galt å gi kapteinsbindet til en ung spiller med vinnervilje og fast plass satidig som han har vært i klubben noen år. Jeg mener det burde stå mellom Ciljan og Tettey om kapteinsbindet, og er fornøyd med valget. Synes Tettey spilte bra i går, ihvertfall i starten, og var bedre enn jeg haddeforventet etter skadeavbrudd. Tony Adams ble kaptein på det legendariske Gunners-laget i en alder av 21, og han tok ikke noen tydelig skade av det som fotbalspiller. Ambisiøse og lovende spillere bør kunne få et sikt ansvar, de kan vokse på det. Nå er han jo tross alt visekaptein, Strand har jo hovedrollen, noe som fjerner noe av byrden.

 

Kaptein og playmaker er ikke samme rolle nei, men den rollen Tettey har i Rbk nå er heller ingen playmakerrolle. Ankerrollen er mer en sveiperolle enn den var under Eggen.

Lago imponerte med det innlegget, men at han ikke er bedre på plassering er synd. Innsats har han ihvertfall.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Basma og Beto burde strengt tatt lagt opp før jul. Med mindre vi har skader i backrekken bør ikke de få noe spilletid i år. Ivers er ikke akkurat kjent for å være den mest hardtarbeidende spilleren, så synes ikke han passer som kaptein. Dessuten er han som regel skadet eller i svært dårlig form halve sesongen.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...