Are.......... Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ble tap da. De fikk vel en ganske god matching, siden de faktisk tapte kampen. Uansett bedre enn å spille mot Byåsen eller noe slikt da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro. Ser bare fram til å komme meg på Lerkendal igjen, så får det gå som det går. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er Shaktar midt i sessongen? I så fall ikke så rart at RBK tapte, shaktar har etablert seg blandt de 30 beste i europa nå så... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis det er to ting som ikke passer med hverandre, så er det Tippeligaen og Europacup spill. En skikkelig uting når nesten alle andre lag er midt i sesongen på dette tidspunktet, mens de norske er i tidlig oppkjøring. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, samtidig kan vi trolig takke det for at RBK og andre lag har nådd cupene fordi vi er midt i tippeligaen når det er kvalifisering Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah, joda. Har ikke tenkt på det på den måten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Noen som skal på Lerkendal og se RBK mot Fiorentina a? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Oh yes. Oppvarming med noen halvlitere først, så skal vi da alltids klare å temme noen italienere. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Blir bra det! Sitter på VA ett sted hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Begynner å glede meg til Fiorentina-kampen nå ja! Håper bare at vi "trege trøndere" kommer oss på stadion og fyller opp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Herre jesus så glissent på Lerkendal! Utrolig flaut å se at Brann gang på gang fyller opp stadion, mens her oppe er det kun CL som betyr noe. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 JAAAAA, MUTU MUTU MUTU Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Greit at vi er i Febraur, men blir for latterlig å skylde på det, for noe som må kunne sies å være en småflau affære på hjemmebane i en så viktig kamp. Fiorentina har ikke akkuratt slitt veldig sålangt... Syntes Nordvik har gjort en fin figur Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 JAAAAA, MUTU MUTU MUTU Du heier på Fiorentina? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg heier verken på RBK eller Fiorentina Start og Blackburn det går i her vettu Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 JAAAAA, MUTU MUTU MUTU Patetisk... Hva kampen angår så synes jeg andreomgangen var positiv. RBK spilte tidvis ikke så aller verst fotball, men det var lett å se at laget var langt unna normal kampform. Demidov virker så langt som årets kjøp i Tippeligaen, fyttirakkern for en spiller! Alt i alt så er jeg relativt fornøyd med kampen. Det var kun marginer som gjorde at RBK ikke fikk meg seg ett (eller flere) poeng fra Lerkendal. La oss håpe at spillerne tråkker skikkelig til i Firenze om en uke. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Synes RBK hadde en dårlig kamp, men det var bedre enn jeg hadde forventet. Det var det lille som manglet, men som betyr så mye. Man ser jo at vi ikke er i form enda, men det er ikke langt unna. Fiorentina gjorde heller ikke en så veldig god kamp. Hadde forventet at de skulle gå offensivt ut og sikret 8-dels finalen allerede i dag. Men med bare et mål i mot trengs det bare et mål på bortebane for å jevne ting ut. To mål på bortebane derimot kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Morro på lerkendal, hvis du ser bortifra at det var tilnærmet folketomt rundt meg, og stadion generellt. Den i stanga skulle gått inn, pokker heller. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fantastisk, målet var egentlig offside. Fucking hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå