Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper de bygger til 30.000 seter med engang før de legger på et evt. tak.

lite trolig med en større stadion enn nasjonal arenan vår Ullevaal

 

Det har jo ingen ting med saken å gjøre. Nils Skutle sier jo målet på litt lengre sikt er å få gjennomsnittelig 25-30.000 tilskuere hver kamp.

Lenke til kommentar

Og på kamper som 16. mai kampen og andre "store" kamper som RBK-VIF etc, for ikke å snakke om mesterligaen, burde det være mulig å få 50000 tror jeg. Hvertfall i mesterligaen! Men det er uaktuelt vil jeg tro^^, Mitt største ønske er ikke mange tilskuere, men mange aktive tilskuere. Se på Tyrkia! Et station fullt av hoppende mennesker er den ultimate drømmen.

http://youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Lenke til kommentar

Jeg tror at svært få kamper kunne trukket 50 000 tilskuere, kanskje en CL-kamp.

Mitt største ønske er ikke mange tilskuere, men mange aktive tilskuere. Se på Tyrkia! Et station fullt av hoppende mennesker er den ultimate drømmen.

http://youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Drømm ja, men laaaaaangt fra noe som er realistisk på Lerkendal. Ikke en gang alle folk på nedre vest er med på de enkleste sangene/kampropene. Hoppingen er et annet kapittel, nei kanskje en liten notis eller ordet "skuffende dårlig".

Lenke til kommentar
Og på kamper som 16. mai kampen og andre "store" kamper som RBK-VIF etc, for ikke å snakke om mesterligaen, burde det være mulig å få 50000 tror jeg. Hvertfall i mesterligaen! Men det er uaktuelt vil jeg tro^^, Mitt største ønske er ikke mange tilskuere, men mange aktive tilskuere. Se på Tyrkia! Et station fullt av hoppende mennesker er den ultimate drømmen.

http://youtube.com/watch?v=LBBPoyXEOhM

Kan umulig være sunt for stadionkonstruksjonen. Treffer de egenfrekvensen er det game over :D
Lenke til kommentar

ja jeg er selv relativt fast inventar på nedre vest, og det er vel heller sjelden at flere enn 10 stk hopper. Prøver selv å holde susen lenge, men gir ofte opp etterhvert. Til og med tornekrattet lager mer liv. Gleder meg virkelig til vi kommer oss opp en etasje og får samlet oss litt mer. Og til deg som snakker om egenfrekvensen til konstruksjonen: hva gjør man ikke for litt show?

Vi skulle forresten rekruttert noen østeuropeere, de hjelper på stemninga!

Lenke til kommentar
det er vel heller sjelden at flere enn 10 stk hopper.

Gleder meg virkelig til vi kommer oss opp en etasje og får samlet oss litt mer.

Nåja, det er vel litt flere enn 10 stk, men ikke mange nei.

Det skal bli bra å komme til ØØ, hvis det i hele tatt blir en realitet da. Er derimot litt redd for hopping der da. Det er en god del brattere og detter man framover der kan det gjøre vondt .

 

Hopping:

Se filmen hos Youtube

Etter 42 sek. Hohohoho.

Lenke til kommentar

FCK skal ha betalt rundt 20 millioner kroner for Laursen ifølge lokalavisen på Fyn.

 

Jaja, nok en midtstopper glipper og vi sparer oss til fant. Jakten har vel vart i godt over ett år nå.

 

Uansett bør vi satse yngre spiller. Jeg tror Kah kan være rett mann. Erfaring fra en større liga og ikke for gammel. 20 millioner er en grei pris. Han er mer verdt en Laursen etter min mening.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...