Armageddon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 8-0 mot Glimt er ikke ille nei. Det var en god del vakre mål som ikke bare ble scoret på grunn av dårlig forsvarsspill men gode angrep. Tror ting begynner å falle på plass sånn smått.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 RBK startet med Demidov, det gledet meg, kanskje r første valget på RBK denne sessongen? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gleder meg til å se målene på Sporten ikveld Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Demidov skulle hvertfall gå inn får å bli førstevalget til sesongstart. Og med mindre Beto eller Basma finner ungdomskilden, har jeg ingen protester. Er også spent på hvordan det blir med Lago. Men synes fortsatt at vi skulle ha hatt en eller to flere spillere å velge mellom i forvarsrekka. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan se målene nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ere'ya'go.. http://www.rbk.no/incoming/article98853.ece Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ah, takk. Ser lovende ut det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Glimt-keeperen var vel ikke akkurat den beste Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel første treningskamp for Glimt og, med helt ny forsvarsrekke, ny trener osv. Vi får se hvordan det går mot Molde 8 februar. Den skal jeg hvertfall få med meg. Men jeg hadde håpet at RBK kunne møtt litt mer seriøse motstandere før UEFA-cup. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rbk møter Shaktar Donetsk til treningskamp 8. februar. Det er seriøs motstand, men jeg hadde håpt på en kamp til i tillegg til kampen mot Godset 2. februar. Viktig å få opp formen og sette et lag før Fiorentinakampene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gode nyheter.. Hvor blir kampen mot Shaktar spilt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde du giddet å sjekke Rbk.no så hadde du sett at det var hjemmekamp. Da spilles kampen enten i ABRA Hallen eller på Lerkendal. Sannsynligvis det første. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde du giddet å sjekke Rbk.no så hadde du sett at det var hjemmekamp. Da spilles kampen enten i ABRA Hallen eller på Lerkendal. Sannsynligvis det første. Kampen spilles ikke på Lerkendal eller ABRA hallen, men i Spania under La manga turneringen hvor RBK skal være fra 30. januar til 9. februar. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror Fiorentina-kampen kan bli spennende. Enten vil det være jevnt, eller så vil forsvarerne våre bli rundspilt. Hadde vært artig hvis Aas kunne fått noen par minutter på slutten av kampen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ihvertfall fått mekket billett Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet hvordan det går med utbygginsplanene til Lerkendal? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er usikker, men de har vel planer om å bygge igjen hjørnene først, og kanskje tak senere. I samme slengen tror og håper jeg at de røde setene på adidas blir byttet ut. Her er i hvertfall en link med forslag/skisser. Et gammelt bilde av skisser til mulig utbygging av arealet rundt Lerkendal. Der det står Rosenborg plass er dette på gang. Her er i tillegg tråden på rbkweb.no med mye luftige ideer om hva Lerkendal kan brukes til og planene om utbygging. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper de bygger til 30.000 seter med engang før de legger på et evt. tak. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hm, spørs da...i første omgang så blir jo som sagt hjørnene bygd igjen, og da anslår man en kapasitet på 24-25 000 tilskuere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper de bygger til 30.000 seter med engang før de legger på et evt. tak. lite trolig med en større stadion enn nasjonal arenan vår Ullevaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå