Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jan Kjell Larsen(molde) spilte da får landslaget når han spilte for Haugesund og da lå de i 2.divisjon, så Fredrik har like god sjans som alle andre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, med en gang spillerne ikke blir matchet på det aller høyeste nivået så blir de så og si uaktuelle for det norske landslaget. Unntaket er spillere som uten tvil hører hjemme på landslaget, det gjør i mine øyne ikke Strømstad. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 RBK byr 9 millioner for dansk forsvarer. Jeg vet ingenting mer enn at han er kaptien på OB. Noen som vet noe om denne karen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Høres ut som en spennende type ihvertfall.. Når han er kaptein for OB og dansk landslagsspiller så må det vel være noen kvaliteter i han? Ja takk sier jeg til dette. Helt utrolig hva Brakka har begynt med etter Hoftun kom tilbake. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, etter KTE ble sykmeldt har det endelig skjedd ting her. Spennende fyr. Litt gammel, men holder vel nivået i to år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er i mine øyne viktig å ha en eldre sjef i forsvaret ved siden av talentene Demidov og Nordvik. Om "vi" får tak i Laursen begynner vi endelig å se konturene av et skikkelig mesterlag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ja, sies nå at han er beste midtstopperen i den danske ligaen. Synes vi kan strekke oss litt på pris her når vi sliter såpass i forsvar som vi gjør. Endret 17. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tja, 8-10 millioner høres ut som en ålreit sum for en 32 år gammel forsvarsspiller. Pengegaloppen må ta slutt en eller annen gang. Det eneste unntaket må være en spiller som Sapara. Han hadde jeg gladelig gitt 30-40 millioner for. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vurderer enda en danske Noen som kan fortelle meg noe av denne karen da? Noen som har sett ham i aksjon? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fryktløs RBK-jypling Dette er musikk i mine ører! Ser mer og mer ut som et godt kjøp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fryktløs RBK-jypling Dette er musikk i mine ører! Ser mer og mer ut som et godt kjøp Det er jeg 100% enig i. Liker den holdningen, håper RBK har funnet gull. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ny finsk midtbanespiller klar for RBK. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hm, håper han er god nok, men trenger vi virkelig særlig forsterkning på midtbanen? Håper de jobber med å få inn en midtstopper samtidig... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja takk sier jeg. Utviding av stallen er en bra ting. Men jeg skulle likt å få sett noen flere midtstoppere, og kanskje en spiss til. Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja takk sier jeg. Utviding av stallen er en bra ting. Men jeg skulle likt å få sett noen flere midtstoppere, og kanskje en spiss til. er jeg helt enig i, de trenger virkelig å ruste opp i midten...der har det blitt nedprioriert en stund..de har jo kjøpt Demidov...i forsvar...men er jo ikke nok det om det skal satses ordentlig Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg lurer på om godeste Sebastian Prödl angrer valget med å dumpe RBK i ellevte time i sommer, det er noe jeg har tenkt mye på faktisk... Men ifølge Hoftun så er Prödl uansett skrinlagt nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Det samme med Strømstad. Han har vel brent de fleste broene til RBK, og flere større klubber i Norge. Håper han får det arti i Adecco.. edit: http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/24/524814.html Volare ååååå! Endret 24. januar 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 og med Mini Jakobsen på plass som juniortrener så blir det fart på sakene;) trenger ikke Strømstad da;) http://fotball.adressa.no/eliteserien/article98760.ece Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg lurer på om godeste Sebastian Prödl angrer valget med å dumpe RBK i ellevte time i sommer, det er noe jeg har tenkt mye på faktisk... Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 takk for at dere slaktet bodø glimt så ettertrykkelig idag, det varmer en odd supporter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå