Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så ser jeg ingen grunn til RBK skal selge han for noe under 100-150 millioner til noen av de tre klubbene. Personlig så mener jeg at han er mye mer verdt enn spillere som Mikel, Anderson og Nani, ergo burde jo verdien være 250 millioner. Haha. :D

 

Det er så nydelig med stormannsgale trøndere :)

Lenke til kommentar

Det burde han, 70 millioner er rekorden ikkesant(Carew)? Isåfall burde han nærme seg 100, men nå er jo ikke markedet like hett for norske spillere uten særlig internasjonal matching som det var tidligere.

Ved nærmere ettertanke så har jo Skjelbred vist seg frem i cl, som rbks desidert beste spiller denne sesongen hvertfall. Blir uansett spennende å følge utviklingen hans, kanskje vi har en ny norsk verdensstjerne på trappene?

Lenke til kommentar

Det som skiller Skjelbred fra andre norske spillere er at han har imponert i CL. Dessuten er han en helt atypisk norsk spiller, rask og teknisk brilliant.

 

Overgangsrekorden for en spiller som spiller i Norge er vel 80 millioner (Carew) mens overgangsrekorden for en norsk spiller er 130 millioner (Tore Andrè Flo). Han er i mine øyne verdt mer enn enkelt andre dyrere spillere, men man må jo være realistisk og.

Lenke til kommentar

Om han drar, håper jeg han ikke havner i de aller største klubbene. Det er trangt om plassen, hvertfall i ManUnited. Men om han havner i City eller Tottenham, har han en bedre sjangs til å skille seg ut. Men selvfølgelig, gjør han det bra i United, vil han jo bli bedre og bedre. Så får han heller komme tilbake til Trondheim som 30-åring.

Lenke til kommentar

Hvis Skjelbred skal en plass, så må det bli Newcastle! Ellers får han ikke dra. :p

Synes det er et lite slag i trynet for Rosenborg om de mister han til denne sesongen nå, siden jeg gleder meg litt til å se han i serien nå. Men skal han først forsvinne, så må vi i alle fall få mer penger for han enn det Mikel gikk for (ikke slakt meg hvis hukommelsen svikter nok en gang nå. :p Mulig Mikel gikk gratis eller noe slikt på grunn av det tullet) .

Lenke til kommentar

Om Skjelbred forsvinner fra RBK så tror jeg han tidligst forsvinner den sesongen kontrakten hans går ut (dvs i løpet av 2009).

 

Jeg håper og tror han fortsetter i RBK ut karrieren. Men, man må jo være realistisk. Norges kanskje største fotballtalent gjennom tidene må jo ut på tur en gang han og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...