Nord-Skandinav Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men om Hirschfeldt uansett har kommet til å dratt så tror jeg at Jarstein er en av de aller beste Norske alternativene, om ikke det beste. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke til Lazio og ikke til Wolves. Hurray! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article97918.ece Hva sier dere RBK-fans om dette? Det må være bittert at dere risikerer å miste Skjelbred. men hvis man ser litt stort på det, så mener jeg Skjelbred har potensiale til å bli en av de største norske spillerne gjennom tidene. Isåfall må han til en større liga. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan ikke se for meg at Skjelbred forsvinner med det første. Han er nok altfor dyr til å gjøre det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan ikke se for meg at Skjelbred forsvinner med det første. Han er nok altfor dyr til å gjøre det. Alt for dyr og Liverpool, Chelsea og Man.United? Og vet du forresten hva prisantydende er? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Personlig så ser jeg ingen grunn til RBK skal selge han for noe under 100-150 millioner til noen av de tre klubbene. Personlig så mener jeg at han er mye mer verdt enn spillere som Mikel, Anderson og Nani, ergo burde jo verdien være 250 millioner. Haha. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Personlig så ser jeg ingen grunn til RBK skal selge han for noe under 100-150 millioner til noen av de tre klubbene. Personlig så mener jeg at han er mye mer verdt enn spillere som Mikel, Anderson og Nani, ergo burde jo verdien være 250 millioner. Haha. Det er så nydelig med stormannsgale trøndere Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var sagt med et glimt i øyet. Men, jeg skal ærlig talt innrømme at jeg blir grinete om han ikke setter norsk overgangsrekord. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det burde han, 70 millioner er rekorden ikkesant(Carew)? Isåfall burde han nærme seg 100, men nå er jo ikke markedet like hett for norske spillere uten særlig internasjonal matching som det var tidligere. Ved nærmere ettertanke så har jo Skjelbred vist seg frem i cl, som rbks desidert beste spiller denne sesongen hvertfall. Blir uansett spennende å følge utviklingen hans, kanskje vi har en ny norsk verdensstjerne på trappene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det som skiller Skjelbred fra andre norske spillere er at han har imponert i CL. Dessuten er han en helt atypisk norsk spiller, rask og teknisk brilliant. Overgangsrekorden for en spiller som spiller i Norge er vel 80 millioner (Carew) mens overgangsrekorden for en norsk spiller er 130 millioner (Tore Andrè Flo). Han er i mine øyne verdt mer enn enkelt andre dyrere spillere, men man må jo være realistisk og. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nja, han scorer lite mål. 50 mill. er realistisk salgssum. Tror forøvrig han passer bedre i Spania enn i England. Endret 11. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Om han drar, håper jeg han ikke havner i de aller største klubbene. Det er trangt om plassen, hvertfall i ManUnited. Men om han havner i City eller Tottenham, har han en bedre sjangs til å skille seg ut. Men selvfølgelig, gjør han det bra i United, vil han jo bli bedre og bedre. Så får han heller komme tilbake til Trondheim som 30-åring. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvis Skjelbred skal en plass, så må det bli Newcastle! Ellers får han ikke dra. Synes det er et lite slag i trynet for Rosenborg om de mister han til denne sesongen nå, siden jeg gleder meg litt til å se han i serien nå. Men skal han først forsvinne, så må vi i alle fall få mer penger for han enn det Mikel gikk for (ikke slakt meg hvis hukommelsen svikter nok en gang nå. Mulig Mikel gikk gratis eller noe slikt på grunn av det tullet) . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Om Skjelbred forsvinner fra RBK så tror jeg han tidligst forsvinner den sesongen kontrakten hans går ut (dvs i løpet av 2009). Jeg håper og tror han fortsetter i RBK ut karrieren. Men, man må jo være realistisk. Norges kanskje største fotballtalent gjennom tidene må jo ut på tur en gang han og. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper så inderlig Strømstad kommer til RBK. Hvilket RBK-midtbane det hadde blitt! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper så inderlig Strømstad kommer til RBK. Hvilket RBK-midtbane det hadde blitt! Hvis han kommer til dere er han isåfall en av Norges minst prinsippfaste menn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Som Start-fan så vil jeg bare si til alle dere kasjk drikkenede og bartete trønderfår! At Fredrik ike har intensjoner om å forlate Start i fordel for en annen norsk klubb, det er utlandet som er alternativet hans som ikke er Start! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det sa man vel om Hæstad også? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hæstad sa jo med engang at han kom til å forlate start, fordi adecco ikke var no for han. Fredrik med andre ord har sagt at Start er kun den klubben han vil spille for i Norge Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Spill for galleriet. Fortsetter han i Start kan han glemme å spille på landslaget i årene som kommer. Jeg tipper han forsvinner til en annen norsk klubb i løpet av vinteren. Jeg håper det ikke blir RBK. Vi trenger ikke enda en misfornøyd benkesliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå