Angeleno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ustabil utenfor banen, men putter. Vil du ha ham bort? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja.. Har egentlig ingenting til overs for spillere som ønsker seg bort med engang de blir benket før en kamp, eller spillere som gir blanke faen i Tippeligaen siden (omtrent) ingen speidere ser på de da.. La heller Jo Sondre få utvikle seg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Spørs hva de er villig til å betale for han. Bør være verdt noen kroner nå etter å ha gjort 8 mål i kvalik+gruppespill i CL... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kone brillijerte mot Astana og Tampere, men mot Chelsea viste han hva han fikk til under press. Speiderne på tribunen ble ikke imponert, og tror han blir værende i RBK til han begynner å score igjen. Ser at Konè har potensial, men nå ser det ut som en ny Storflor på laget.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Enig med MartinF her. Jo Sondre Aas trenger spilletid om han skal utvikle seg, så får vi heller hente inn Erik Nevland når han blir for gammel for Groningen. Hva hadde dere sagt til Pa-Modou Kah i RBK? Han og Nordvik som fremtidig stopperpar lukter det godt spill av. Nå er han fast og briljant i Roda JC. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrev ett langt innlegg, men det forsvant da jeg klarte å trykke backspace.. Faen Uansett, jeg ser frem til en ny sesong. Det var kort oppsummert. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Dette ser ikke bra ut. Lazio vil ha Iversen, står det på adressa.no. Endret 6. januar 2008 av reverto Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, det er sant, det skal ikke mye til for å lokke Steffen tilbake til en av de store ligaene... Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nevland er veldig tro mot Viking, så jeg tror det blir vanskelig å få ham til Trondheim. I tillegg er han jo gud i Groningen, så jeg vet ikke om han vil flytte på seg overhodet. Pa har jeg ikke sett på flere år, men så en sak om at han spilte godt i Roda, så da vil jeg tro han kunne være interessant for Rbk. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror ikke det blir noe av Lazio. 4 millioner i året er omtrent hva han har i Rosenborg nå. Tror uansett han er mer lysten på England siden han har engelsk kone. RBK.no melder forøvrig at Lars er solgt til Romania. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ey, ikke verst salg av en keeper som nektet å signere ny kontrakt: RBK.no nå: "RBK får 1,3 mill. Euro ved signering i tillegg til en videresalgskontrakt." Altså rundt 10 millioner + enda mer hvis han blir solgt videre. Ser ut som man allerede har tjent inn hva Jarstein kostet. Endelig en god handel av Brakka. Endret 6. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skulle bare mangle at de ikke solgte han for mindre. Han er jo tross alt bedre enn Jarstein. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han er kanskje bedre enn Jarstein, men Jarstein har langt flere positive sider med seg enn det Lars har. Han er 1. ung, 2. norsk, 3. har potensiale til å bli en toppkeeper i Tippeligaen. Dermed har vi fremtiden sikret på keeperfronten, dog frykter jeg at vi gjør som vanlig og skifter ut keeperen etter tre sesonger med en ny keeper, Jarstein på benken, Jarstein ut. Osv. Angående Iversen må han vel bli, ellers må vi hente inn en ny spiss. Det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har peiling på hvorfor Jan Gunnar Solli trener med Rosenborg? Har ikke Brann råd til å sende alle sine på treningsleir eller? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han var rett og slett på ferie på Gran Canaria for øyeblikket, og spurte derfor pent om å få trene med RBK for holde formen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, han kommer heldigvis ikke tilbake til Trondheim Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han gjorde vel en stop hos RBK på vei til Ibitza hvor han skal teste nye moves.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det positive i det er tydelig at Brann-spillerne får ha ferie til langt uti januar... Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Han er kanskje bedre enn Jarstein, men Jarstein har langt flere positive sider med seg enn det Lars har. Han er 1. ung, 2. norsk, 3. har potensiale til å bli en toppkeeper i Tippeligaen. Dermed har vi fremtiden sikret på keeperfronten, dog frykter jeg at vi gjør som vanlig og skifter ut keeperen etter tre sesonger med en ny keeper, Jarstein på benken, Jarstein ut. Osv. Angående Iversen må han vel bli, ellers må vi hente inn en ny spiss. Det kan bli vanskelig. 1. Han er ung, men det er ikke alltid så positivt for en keeper, Canada-Lars er jo ikke 30 han heller enda og han har nok fort minst en 5 år til som toppkeeper. 2. Norsk - Den er grei. 3. Han har potensiale, men Lars er der allerede, har vist at han duger både i TL og i CL I tillegg så kan vi legge til at Jarstein ofte er veldig enten eller keeper. Enten helt strålende, eller relativt middelmådig. Han har også en tendens til å gjøre idiotiske ting i rent raseri (les slå til motspillere og kaste ballen etter de) Nei, jeg ville helt klart heller hatt Lars i mål enn Jarstein, det eneste som teller for Jarstein er at han er norsk, samt at vi får en keeper med lenger kontrakt. Men kvalitetsmessig er det ikke tvil om at vi går ned ett par hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå