kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror Demidov kan spille midtstopper, men vi bør uansett få i en kvalitetsspiller på forsvarsplass før treningsleieren i Spania. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår medsupportere! Nå har Brakka vært flinke å henta inn et par spillere på kort tid, men nå må de komme opp med noen midtstoppernavn, for at vi skal kunne henge med i årets Tippeliga 1 1/2 måned til møtet med Fiorentina, og hvordan ville forsvarsrekka hypotetisk sett ut dersom det hadde vært kamp i dag? Kvarme, Nordvik, og to juniorer? Strand på backen? Lukter mer og mer krise for hver dag som går spør du meg. Skal bli spennende og se hva Mutu & co finner på mot det forsvaret der. Lago blir jo likevel, da de har endret reglene? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lago blir ikke! De må vente til han angivelig skal tilbake, for så å kunne kjøpe ham på nytt. Toskete spør du meg, men sånn er det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet hvorfor kjernen.no er nede? Har ikke kommet inn på flere dager. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 fra rbkweb.no.. kjernen.no har ikke fungert siden 2. juledag uten at de ansvarlige har kunnet gjøre noe med det. De får nemlig kontakt verken med den innleide serveren eller firmaet som står for driften. Håpet er å være tilbake på nett like over nyttår. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lago blir ikke! De må vente til han angivelig skal tilbake, for så å kunne kjøpe ham på nytt. Toskete spør du meg, men sånn er det Og hvor har du det ifra? Lago er med til Gran Canaria som RBK-spiller han (med mindre han tar en Dede) Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lago blir ikke! De må vente til han angivelig skal tilbake, for så å kunne kjøpe ham på nytt. Toskete spør du meg, men sånn er det Og hvor har du det ifra? Lago er med til Gran Canaria som RBK-spiller han (med mindre han tar en Dede) Tror jeg leste det en plass. Men dersom det ikke stemmer, så beklager jeg feilinformasjonen. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ifølge rbkweb så er han ihvertfall med videre takket være de nye reglene. http://www.rbkweb.no/vis/5788 Håper Nordvik tar seg sammen i år, og at vi får denne backrekka fra januar av: Stoor - Lago - Nordvik - Traore Endret 3. januar 2008 av teaspoon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har en mistanke om at RBK har flere aktuelle spillere på lur. Tror de på brakka har lært litt siden de mislykkede forsøkene på å hente folk i høst, både med trener og spillere. Håper det dukker opp noen nye fjes i Spania når de møtes til trening. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mulig jeg er helt på jordet, men hvor er det bildet der tatt? Tror det er tatt på Lerkendal.. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da var det vi vel har visst en stund offisielt. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article97445.ece Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ville ikke han hjem til Canada? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra i grunn. Slik at kjøpet av Jarstein kan forsvares. Alvor så interessert CFR Cluj var i Rosenborgspillere ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vedder på at RBK møter CFR Cluj i en eller kvalifisering snart.. Det hadde vært så typisk.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tegneserietendenser i bartebyen for tiden. Klubben blir jo styrt rett i grøfta av styret. La oss håpe at treneren får sitte og bygge sitt eget lag, ikke minst kjøpe spillere han vil ha. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bajkaluka: det har gjort så i de siste fire årene (siden Åge Hareide dro), men nå merker jeg faktisk tendenser. Positive tendenser. Vi henter en svensk suksesstrener, vi henter en svensk klasseving fra Adeccoen, vi henter en norsk keeper som er muligens noe under Kasper Schmeichel når det gjelder potensiale og talent, og vi henter et stopper/midtbanetalent som er visekaptein på U21-landslaget og ryktes å ha en stor fremtid i fotball. Hoftun hentes inn, Eggen begynner å roe seg ned. Tegneserietendenser? I fjor. Ikke i år. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Agenten avviser at han er solgt Hva med Yssouf Koné forresten? Blir han værende? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Avviser at han skal bort Hm...likevel føler jeg meg rimelig sikker på at han er borte før sommeren... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva med Yssouf Koné forresten? Blir han værende? Ryktene rundt han stoppet plutselig. Kan se for meg at Cluj henter ham. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 "Og jula varer helt til påske.." Er ikke for sent for Koné å dra enda.. Jeg lever med et ørlite håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå