Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Tror ikke gutta på brakka hadde brukt såpass mange millioner om Lars hadde blitt hengende. Men nå har vi hvertfall en trener vi kam peke på når det går galt igjen. Synd at han ikke kommer før sesongen starter. Men har en mistanke om at Hamrèn trenger mer enn et halvår for å bringe RBK opp på det nivået han vil ha dem. Men da er uglene på brakka nødt til å løsne på kvelergrepet om det her skal gå bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste i Adressa idag at en midtstopper i toppsjiktet skulle komme til Lerkendal, uten at Hoftun avslørte noe mer enn nettopp det. Det trenger Rosenborg så absolutt, i og med at Vidar "Judas" Riseth forlot RBK.

 

Ellers synes jeg Pelu ser svært lovende ut. Har alltid ønsket meg en rask ving til RBK, noe Pelu så absolutt er. Det gjenstår bare å se om han takler eliteserie-nivået. Når det gjelder Hamrèn, er jeg litt mer usikker. Hva om Henriksen lykkes med laget til 1. juni, og så kommer Hamrèn og ødelegger alt?

 

Hva Jarstein angår, så er det liten tvil om ferdighetene hans. Hvis Hirschfeld drar, er jo RAJ så absolutt en verdig arvtaker.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror nok Hirschfeldt drar. Rune A. Jarstein har nok ikke kommet for å sitte på benken, og RBK betaler ikke mange millioner for en benkesliter. :p

 

Dessuten er Hirschfeldt alt for god til å sitte på benken. Jeg mener at han er en av tippeligaens beste keepere når han er i form ;)

Lenke til kommentar

Hvis det har seg slik at han ikke ville skrive ny kontrakt, så var det meget klokt å kjøpe Jarstein nå.

Begrunnelse:

 

- De kan selge Hirschfeldt nå å få penger for ham.

- Jarstein var nok ekstra "billig" å hente nå, ettersom Odd har rykket ned og at Jarstein selv ville forlate klubben.

- Dessuten er det positivt at Rbk velger å hente inn et av norges største talenter, bra å satse norskt.

Lenke til kommentar
sources also told The Times yesterday that Norwegian club Rosenborg are to send their representatives to Malta to run the rule over Frank Temile, Valletta's talented Nigerian forward.

Times of Malta

 

Hva er det med Rosenborg og midtbane/angrepsspillere? Skjønner de ikke at det er forsvarsspillere som haster nå? Ikke lenge til Fiorentina-kampen...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Er det bare meg som husker å ha lest at uansett om Hirschfeldt signerer ny kontrakt, så vil Jarstein bli brukt som førstekeeper?

Regner med at grunnen til at Jarstein gikk ut i media, og sa at han ville til Rosenborg var fordi han hadde fått en eller annen garanti fra Rosenborg om at han var førstvalget!

 

Regner uansett med at Hirschfeldt forsvinner. Familien ville tilbake til Canada så vidt jeg vet, og tror nok han prioriterer familie fremfor egen karriere.

Lenke til kommentar
Godt nyttår medsupportere! Nå har Brakka vært flinke å henta inn et par spillere på kort tid, men nå må de komme opp med noen midtstoppernavn, for at vi skal kunne henge med i årets Tippeliga :)

 

1 1/2 måned til møtet med Fiorentina, og hvordan ville forsvarsrekka hypotetisk sett ut dersom det hadde vært kamp i dag?

 

Kvarme, Nordvik, og to juniorer? Strand på backen?

 

Lukter mer og mer krise for hver dag som går spør du meg. Skal bli spennende og se hva Mutu & co finner på mot det forsvaret der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...