Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Noen som vet om RBK har vurdert å se på spillere utenfor Norge og Afrika? Det finnes så utrolig mye bra spillere i USA feks. Du ser jo hva VIF har gjort nå. De henter inn Troy Perkins som er en strålende keeper som har gjort det bra i MLS denne sesongen.

RBK ledelsen må få opp øynene og se litt andre plasser. Det finnes massevis av spillere som er gode nok for Rosenborg og som faktisk vil til Rosenborg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne ha fått vite litt om prosessene som brukes det nede på Brakka for å hente spillere og trener. Har på følelsen at hele gjengen nedpå der sitter med hendene under ræva å venter på at ting skal ordne seg. Skulle ha dratt ned å blokkert dørene der nede før juleferien og holdt dem der helt til de har ordnet opp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Steike, Fiorentina. :-\

Hva i alle dager er det dere frykter? Glemte dere så fort at RBK gruset Valencia?

:)

Nei, den trønderske selvfølelsen er i sannhet begravd i kjelleren, og det synes jeg er synd.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager er det dere frykter? Glemte dere så fort at RBK gruset Valencia?

:)

Nei, den trønderske selvfølelsen er i sannhet begravd i kjelleren, og det synes jeg er synd.

Det er ikke selvfølelsen det er noe i veien med. Jeg er bare lut lei av å få besøk av italienske juksemakere på Lerkendal. Jeg hadde så utrolig lyst på Tottenham. :(

Lenke til kommentar
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96920.ece

Bra at noen sier imot Nils Arne Eggen, han tror han er en fotballgud...

Spar meg. Ser ut som at det er Tørum som er ute på et lite hevntokt. Ja, det var trist at du fikk sparken, og grining og siping osv, men at han angriper den personen i klubben som har aller minst med saken og gjøre er jo patetisk. Hadde han langet ut om Eggen Jr, Skutle etter Svendsen skulle jeg ha skjønt det.

Iversen drar ikke enda. Om England ville ha hatt han hadde de bydd på han allerede. Iversen begynner å bli gammel, og jeg tviler på at noen toppklubber ser på han. Kanskje han kan havne i wankership om han har flaks.

Uansett så er det på tide med et gavedryss ifra brakka. Spillere, og kanskje til og med en trener.

Lenke til kommentar
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96920.ece

Bra at noen sier imot Nils Arne Eggen, han tror han er en fotballgud...

Spar meg. Ser ut som at det er Tørum som er ute på et lite hevntokt. Ja, det var trist at du fikk sparken, og grining og siping osv, men at han angriper den personen i klubben som har aller minst med saken og gjøre er jo patetisk. Hadde han langet ut om Eggen Jr, Skutle etter Svendsen skulle jeg ha skjønt det.

Iversen drar ikke enda. Om England ville ha hatt han hadde de bydd på han allerede. Iversen begynner å bli gammel, og jeg tviler på at noen toppklubber ser på han. Kanskje han kan havne i wankership om han har flaks.

Uansett så er det på tide med et gavedryss ifra brakka. Spillere, og kanskje til og med en trener.

Nils Arne gikk ut i media og kritiserte omtrent alt Tørum står for og hadde utrettet, samtidlig som han utdypet hva som Må til for å bli en god Rosenborgtrener...... De fleste av disse punktene tydet på at treneren måtte være mest mulig lik ham selv..... Eller være en trener som føyer seg for hvordan X-Rosenborgere måtte mene at klubben skal spille.

Altså må den nye RBK-treneren enten ha stor tro på 4-3-3 og massive overganger, eller ikke ha noen formening om system og spillestil i det heletatt...

Det blir vanskelig å ta over som ny trener så lenge Eggen sr og jr lusker i kulissene :S Kanskje dette er en av grunnene til at Sollied sa nei også?? Han hadde i hvertfall ikke funnet seg i å bli diktert i hva man skal gjøre eller ikke gjøre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...