MartinF Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet om RBK har vurdert å se på spillere utenfor Norge og Afrika? Det finnes så utrolig mye bra spillere i USA feks. Du ser jo hva VIF har gjort nå. De henter inn Troy Perkins som er en strålende keeper som har gjort det bra i MLS denne sesongen. RBK ledelsen må få opp øynene og se litt andre plasser. Det finnes massevis av spillere som er gode nok for Rosenborg og som faktisk vil til Rosenborg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Skulle gjerne ha fått vite litt om prosessene som brukes det nede på Brakka for å hente spillere og trener. Har på følelsen at hele gjengen nedpå der sitter med hendene under ræva å venter på at ting skal ordne seg. Skulle ha dratt ned å blokkert dørene der nede før juleferien og holdt dem der helt til de har ordnet opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Steike, Fiorentina. :-\ Hva i alle dager er det dere frykter? Glemte dere så fort at RBK gruset Valencia? Nei, den trønderske selvfølelsen er i sannhet begravd i kjelleren, og det synes jeg er synd. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vi kan jo trøste oss med at RBK ikke er den eneste klubben som ikke har orden på saker og ting.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191597 Synes RBK skal være litt frempå når det gjelder Henke. Han gjorde det hvertfall bra for mitt Rosenborg i Football Manager.. Hvorfor kjøpe mange forskjellige spillere når man kan blåse budsjettet på en. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva i alle dager er det dere frykter? Glemte dere så fort at RBK gruset Valencia? Nei, den trønderske selvfølelsen er i sannhet begravd i kjelleren, og det synes jeg er synd. Det er ikke selvfølelsen det er noe i veien med. Jeg er bare lut lei av å få besøk av italienske juksemakere på Lerkendal. Jeg hadde så utrolig lyst på Tottenham. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tja, nå har vi hatt et engelsk, spansk og tysk lag i høst, så sånn sett passer et italiensk lag bra nå. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er datoene for kampene klar? Når blir det kamper? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HJEMMEKAMP FØRSTRosenborg spiller hjemmekamp først 13. eller 14. februar. Bortekampen går av stabelen 21. februar. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Noen som blir med til Firenze 21 Februar? Noen som har forslag til argument til en diskusjon jeg har med en Moldenser som mener at det beste laget vinner uansett, og tilfeldigheter ikke har noe å si? Enkeltkamper det er snakk om, og cup kontra seriespill. Endret 22. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96920.ece Bra at noen sier imot Nils Arne Eggen, han tror han er en fotballgud... EDIT: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96926.ece Alt går jo til helvete for tia.. Endret 23. desember 2007 av -Sindre Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96920.eceBra at noen sier imot Nils Arne Eggen, han tror han er en fotballgud... Spar meg. Ser ut som at det er Tørum som er ute på et lite hevntokt. Ja, det var trist at du fikk sparken, og grining og siping osv, men at han angriper den personen i klubben som har aller minst med saken og gjøre er jo patetisk. Hadde han langet ut om Eggen Jr, Skutle etter Svendsen skulle jeg ha skjønt det. Iversen drar ikke enda. Om England ville ha hatt han hadde de bydd på han allerede. Iversen begynner å bli gammel, og jeg tviler på at noen toppklubber ser på han. Kanskje han kan havne i wankership om han har flaks. Uansett så er det på tide med et gavedryss ifra brakka. Spillere, og kanskje til og med en trener. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt må han få lov til å svare, når Nils Arne Eggen først slenger med leppa! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt må han få lov til å svare, når Nils Arne Eggen først slenger med leppa! Ja, Nils Arne Eggen som går ut å kritiserer Tørum. Og Eggen klarer i tillegg å påta seg all æren for Rosenborg - Valencia seieren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hahaha.. Jeg ler: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191702 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 - Jeg setter ikke hus og hjem på spill for en jobb, sa han i et intervju med VG 13. desember. Han vil ikke flytte til Trondheim men er med på å flytte til Bosnia? Snodig logikk det der.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Trenger ikke flytte til Bosnia for å være landslagssjef der. Er nok nettopp derfor han har søkt jobben. Endret 23. desember 2007 av kilik Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul til alle RBK-fans Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 God jul. Satser på et bedre år til neste år. Beste julegaven hadde vel vært om noen visse folk gikk fra jobben. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hyll hyll DJ_Dark, da hadde julen blitt bra. God Jul, var UEFA-cup seier til våren right Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96920.eceBra at noen sier imot Nils Arne Eggen, han tror han er en fotballgud... Spar meg. Ser ut som at det er Tørum som er ute på et lite hevntokt. Ja, det var trist at du fikk sparken, og grining og siping osv, men at han angriper den personen i klubben som har aller minst med saken og gjøre er jo patetisk. Hadde han langet ut om Eggen Jr, Skutle etter Svendsen skulle jeg ha skjønt det. Iversen drar ikke enda. Om England ville ha hatt han hadde de bydd på han allerede. Iversen begynner å bli gammel, og jeg tviler på at noen toppklubber ser på han. Kanskje han kan havne i wankership om han har flaks. Uansett så er det på tide med et gavedryss ifra brakka. Spillere, og kanskje til og med en trener. Nils Arne gikk ut i media og kritiserte omtrent alt Tørum står for og hadde utrettet, samtidlig som han utdypet hva som Må til for å bli en god Rosenborgtrener...... De fleste av disse punktene tydet på at treneren måtte være mest mulig lik ham selv..... Eller være en trener som føyer seg for hvordan X-Rosenborgere måtte mene at klubben skal spille. Altså må den nye RBK-treneren enten ha stor tro på 4-3-3 og massive overganger, eller ikke ha noen formening om system og spillestil i det heletatt... Det blir vanskelig å ta over som ny trener så lenge Eggen sr og jr lusker i kulissene :S Kanskje dette er en av grunnene til at Sollied sa nei også?? Han hadde i hvertfall ikke funnet seg i å bli diktert i hva man skal gjøre eller ikke gjøre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå