iDude Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Stuart Baxter ryktes å være i forbindelse med RBK som treneraktuell. Har ikke hørt mye om fyren. Han gikk ifra Helsimgborg pga uenigheter med styret. Perfect match altså..Trente vel Lyn en sesong - gikk ikke noe særlig. Men han har gjort det bra med Helsingborg. Frittalende fyr som du sier - noe som sier meg at dere bør styre unna han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 nå kan jo RBK hente Canizares fra Valencia Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 4 av de 8 lagene vi kan møte i UEFA-cupen er klare: Spartak Moskva Sporting Braga Tottenham Helsingborg De 4 andre blir klare torsdag kveld. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jaja, dette er altså det som engang var "Norges åpneste klubb" anno 2007. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96760.ece Hva skal egentlig poenget med det der være? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det der er en filleting. Er det noe jeg intresserer meg nada for så er det hvordan bonusordninger og annen økonomi utføres i klubber. Men man kan jo ikke unngå å tenke at klubben RBK har noe å skjule. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 4 av de 8 lagene vi kan møte i UEFA-cupen er klare: Spartak Moskva Sporting Braga Tottenham Helsingborg De 4 andre blir klare torsdag kveld. Av disse håper jeg på Braga, tror jeg.. Evt Helsingborg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 nå kan jo RBK hente Canizares fra Valencia Ja, hehe, det hadde vært en skikkelig raus porsjon julegrøt, tenker jeg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Da er alle lagene vi kan møte klare: Fiorentina Nürnberg Basel Spartak Moskva Sporting Braga Tottenham Panathinaikos Helsingborg Drømmemotstander: Helsingborg Mareritt: Tottenham Endret 20. desember 2007 av kilik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er heller redd for Fiorentina. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nürnberg trenger ikke være så dumt. På nedrykksplass i Bundesliga. Vi slo dem 0-1 i en treningskamp i sommer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Syns alle der så ganske greie ut, men får håpe vi ikke møter Fiorentina eller Tottenham. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Steike, Fiorentina. :-\ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Glad det ikke ble Tottenham, men det kunne vært bedre og. Det gøye er jo om både RBK og Brann går videre, møter vi hverandre i neste kamp. Da blir det revansje.. Men tror Brann får sitt å bryne seg på. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror dessverre det blir Everton - Fiorentina i 8delsfinalen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det nest verste laget vi kunne trekke etter min mening. Det blir forøvrig den tredje klubben Christian Vieri kommer med til Lerkendal (Juventus, Inter, Fiorentina). Brann - Rosenborg i åttendedelsfinalen hadde vært noe Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Blir nok Everton - Fiorentina ja... Dette var ikke noen heldig trekning, bare i forhold til TV-innteker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er heller redd for Fiorentina. Hvorfor holdt jeg ikke bare kjeft!? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt bittert at Schalke trakk Porto og. Porto hadde vært et finfint lag å møte i CL. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvordan ser egentlig dere rosenborgsupportere på fremtiden mtp. nye spillere og ny hovedtrener? Er det ikke et problem at gode norske spillere rett og slett ikke ønsker seg til Rosenborg lenger? Og, hva skal dere egentlig med Jarstein? Hva er problemet med Hirchfeldt? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fiorentina har enestående supportere, skal hvertfall bli mosomt å få de på besøk på lerkendal, og evt. litt synging mot de som det ble mot chelsea-supporterne på macbeth de kan være litt.. voldelige da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå