Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Typisk rosenborg i Europa, hodeløse når det gjelder Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Går vel ikke an å få det mer RBK enn det der... Men hadde ikke hatt sjanse til å gå videre uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2017 Forfatter Del Skrevet 3. november 2017 Går vel ikke an å få det mer RBK enn det der... Men hadde ikke hatt sjanse til å gå videre uansett. Jo, har enda en sjanse. Seier eller uavgjort i denne kampen har faktisk ingen ting å si på avansement videre. Problemet i kveld var at man satte inn enda en stopper. Tore og Skjelvik hadde full kontroll. En tredje bare rota det til. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Tenkte faktisk akkurat samme tanken da Lærdal ble satt inn: -Ikke rot nå med et forsvar som fungerer bra.Det viser at K I har en del å lære. Å gjøre det der er et amatørmessig trekk! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Etterpåklokskapen lenge leve, hadde han ikke gjort noe, og det hadde vært samme resultat så hadde han sikkert fått kritikk for å være naiv og ikke trygge ledelsen... 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Du har helt sikkert et poeng. Men føler det samme skjer gang på gang når vi skal trygge ledelsen slik. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Kall det gjerne etterpåklokskap, men som sagt var det noe jeg tenkte før det skjedde, tro det eller ei.(Forarger meg litt at jeg ikke nevnte det da, for var inne på tanken å gjøre det).For skjedde ikke det samme i en av de forrige kampene, at en ekstra forsvarspiller ble satt inn?Da fungerte det ikke. Nå fungerte det med vanlig forsvar gjennom hele kampen, så da burde det tilsi at man ikke gjør samme feil pånytt. Endret 3. november 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå er vi seriemestere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) . Endret 4. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Gullet ska' hjæm! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Trenger ikke spille engang for å vinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Lord of Eliteserien Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Lekent. Straffen i det billigste laget, så er vel bare å vente på å høre om det favoriseringsmaset. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 GIkk på en smell gitt! godt de andre lagene suger. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Ganske flaut egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Who cares, gullet og toppscorer er i boks. Tar gjerne et år til med Ålesund i tippeligaen jeg. Chill mode til real-kampen. Eller, knus viking og fagermo foresten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 SKjelvik drar til Usa, La Galaxy. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_n%C3%A5v%C3%A6rende_norske_fotballspillere_i_utlandet Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 #Skulle gått til Specsavers Og Rbk får tidenes billigste hands. (Den imot var aldri hands.) VAR i CL! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Verste jeg har sett. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Brutter'n ferdig, long time coming. Takk for alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå