Goscinny Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jarstein sier ja til RBK Goscinny Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Når man skal spille mot lag som Chelsea og Schalke. Er det viktig å ha en treningskamp mot Ranheim. Kampform? Hah. Ihvertfall i Schalke-kampen var det klart at kampformen spilte en rolle, det var mye typiske "småfeil" på pasningsmottak og timing i dueller som et topplag i kampform ikke gjør. Samtidig er det jo liga stort sett overalt i Europa, så å få skikkelig matching er sinnsykt vanskelig uansett. RBK har da klart seg bra i CL mange ganger før uten mye matching mellom kampene på høsten. Men da var spillegruppen jevnt over bedre og mer homogen. Jaja, det er bare å se frem mot neste sesong, som jo faktisk innledes med europacup i Februar okkesom. Det var ikke mange som ventet det når RBK gikk inn i sin ørtende kvalifisering til CL på sommeren. Håper Henriksen får tillit videre, jeg er så forbanna lei av trenerbytter, omrokkeringer, og oppretting av kunstige direktørstillinger. Hvis ikke Sollied, så kan ikke jeg se hvem andre som skal ta over hovedtrenerrollen. Blir noen spennende måneder nå, og et sinnsykt press på et relativt uerfarent lag neste sesong. 99,97% av fansen forventer seriemesterskap. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bør være mulig for norske/svenske lag å få til treningskamp mot russiske lag i slike sammenhenger, f.eks. CSKA Moskva og Zenit. De har samme sesong som oss. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Morten Olsen nevnes som aktuell, interressant... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hvorfor gjør bare ikke roar strand som martin andresen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bytte klubb og prøve å lure med seg flesteparten av spillerne på veien? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Svikte klubben å kjøre en annen klubb i grøfta? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Venter på et svar og en forklaring fra Samebror her nå! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Venter på et svar og en forklaring fra Samebror her nå! på hva da? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, ingenting. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg veit ikke helt om jeg skjønner hvorfor man skal bytte ut Lars Hirschfeld med Jarstein jeg da. Er det der det er behov? Jeg synes hvertfall ikke det. Linky: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article96429.ece Det er fullstendig kaos på brakka. Ut med Svendsen og Eggen! Endret 14. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kaste 10mill (eller hva de kjøper han for) i dass. Så forbanna god er han ikke. Virker heller sutrete... Tviler på at RBK har sååå mye penger å rutte med. Skjønner ikke hvorfor de bruker så mye cæsh på en keeper, når de har et strålende eksemplar i kassa fra før. Bruk pengene på en spenstig stopper eller en ny spiss. Endret 14. desember 2007 av The Game Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøp heller et par forsvarsspillere. Jarstein er oppskrytt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hirschfeld vil bort etter hva jeg ha skjønt. Selvsagt overkill å ha to så gode keepere samtidig. EDIT: Odd avslo bud på 9 mill. Endret 14. desember 2007 av kilik Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Enig med resten her. Hirschfeld er Tippeligaens beste ferdighetsmessig, og i tillegg presterer han utrolig jevnt. Jarstein er god han også, men vi har allerede en som er bedre! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Enig med resten her. Hirschfeld er Tippeligaens beste ferdighetsmessig, og i tillegg presterer han utrolig jevnt. Jarstein er god han også, men vi har allerede en som er bedre! Nå har det seg sånn at Jarstein er god nok for PL men det er ikke Hirchfeldt Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Forbanna søppellaget Odd. Nå krever de gull og grønne skoger for Jarstein. Når skal det gå opp for dem at de er et 1. divisjonslag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvor har du det fra? Den beste klubben bortsett fra Rosenborg Hirchfeldt har spilt for er Leicester og TIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå