Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til Rosenborg Ballklubb. Norges eneste fotballklubb med action etter sesongslutt..

 

Micke "Venstrebacken" Dorsin stikker av..

Kone syter.. Kan dra han også..

Sollied takker nei til RBK.

Riseth stikker til LSK. JUDASFAEN!

Kvarme legger opp..

Basma får fortsette..

Vidar Davidsen nevnt som erstatter i trenerstolen..

KTE tenkes i en managerrolle..

 

Noe som mangler?

Lenke til kommentar
Hei og velkommen til Rosenborg Ballklubb. Norges eneste fotballklubb med action etter sesongslutt..

 

Micke "Venstrebacken" Dorsin stikker av..

Kone syter.. Kan dra han også..

Sollied takker nei til RBK.

Riseth stikker til LSK. JUDASFAEN!

Kvarme legger opp..

Basma får fortsette..

Vidar Davidsen nevnt som erstatter i trenerstolen..

KTE tenkes i en managerrolle..

 

Noe som mangler?

 

Noen store sko og litt klovnesminke er vel det eneste.

Lenke til kommentar

Tror jeg tar meg en tur på brakka i morra og finner frem noen spiller- og trenerlister, streker under et par(14-15) navn, kopierer listene 50 ganger og legger en hver på alle managere/trenere/sportdirektører/styreledere. Nå må de faen meg få hodet ut av ræva og begynne å reagere. Akkurat nå er RBK i krise, som trenger og løses fort som faen.

 

Er lett å begrunne tapene mot Chelsea og Schalke med mangel av kamptrening. Der får vi igjen med å bo i et land med lange kalde vintere. Men det må da faen meg gå an å få til noen solide treningskamper.

 

Hele Sollied-sirkuset har vært en tragisk affære. Ikke bare venter han 2 måneder med å svare, men han leverer svaret etter årets største nedtur. Og på toppen av det hele begrunner han det med tanke på familien. Og måten brakka har behandlet saken er ikke mye trøst.

 

Først går Eggen ut med at RBK trenger forsterkninger, opp til flere spillere, og dermed kommer Bratseth å sier at dagens Rosenborg klarer seg flotters. Nå skal jeg henge vekk drakta og sitte med lukkede øyne i 2 måneder og jeg regner med at alt skal være løst når jeg åpner dem.

 

God jul!!!

Lenke til kommentar

Vel, hva kan man si. Når man har nådd bunnen kan det bare gå en vei...

 

Etter min mening må RBK satse på å bygge opp et nytt slagkraftig lag. Stiller meg svært kritisk til at Basma og Strand har fått fornyet kontrakt og at de prøver å overtale Kvarme til et nytt år. De holder toppen ut 2008 uansett, så her må det forsterkninger til. Det må tenkes LANGSIKTIG. Jeg ville satset på Demidov og muligens Nordvik samt kjøpe to ekstra klassespillere til backrekka.

 

Traoré og Konan har glimtvis vist hva de kan. Slike spillere trenger gjerne et år med tilpasning til europeisk fotball før de slår gjennom, så jeg har stor tro på de neste år.

 

Sapara sier han vil bli. Han har kanskje vært årets skuffelse på laget, men forhåpentligvis kommer han sterkt tilbake.

 

Skjelbred og Tettey vil nok fortsette å vokse neste år og har nå også fått med seg litt ballast mot topp internasjonale lag.

 

Så jeg har som sagt tro på laget med et par ekstra forsterkninger bak i første omgang. Men det viktigste er hvem den nye treneren blir. Det må være en slagkraftig person som med pondus, entusiasme og erfaring. Jeg synes verken Henriksen eller Eggen Jr. passer til den beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Riseth stikker til LSK. JUDASFAEN!

 

Vel, judas og judas....han hadde nå ifølge ham selv fått beskjed allerede i august om at klubben ikke var interessert i å satse på ham neste sesong, og som alle fotballspillere er han vel interessert i mest mulig spilletid, så sånn sett så syns jeg ikke det er noe rart i det hele tatt at han skifter beite. Tapet av Riseth kan Rosenborg-ledelsen takke seg selv for.

Lenke til kommentar

Dette sårer hjertet mitt. At en Rosenborger kan gå ut å si noe sånt, dette er et tegn på at lojalitet er et fremmedord i dagens fotball. Har en ting å si til denne jævelen.. JUDASFAEN!

- Det er ikke lenge til jeg kommer til Romerike, og det blir utrolig gøy å få spille sammen med det laget som jeg mener har det største potensialet i Norge. Jeg har vært på landslagssamling sammen med blant annet Bjørn Helge Riise og Frode Kippe. De går virkelig i krigen når de går ut på banen, og der følger jeg de 100%. Kanarifansen skal få merke at jeg gir alt for drakta. Vi skal vinne gull med LSK-mentaliteten i bunn, sier Riseth.
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som skjønner at Sollied venter til onsdag før han svarer RBK? Og bare om RBK får poeng med seg vil han svare positivt. Tror jeg. Han vil få med seg CL bare. Min teori hvertfall.

 

Hva sa jeg? Eneste forskjellen her er at han faktisk ikke venta til dagen etter: "Det ble klart like etter Schalke-kampen."

http://fotball.adressa.no/mesterligaen/article96266.ece

 

En fin ting må vi jo også ta med oss! Sapi lover at han blir i RBK, og i tillegg til det så er jo faktisk Per-C i god form, selv om han er syk! For en fighter=D

 

Dette sårer hjertet mitt. At en Rosenborger kan gå ut å si noe sånt, dette er et tegn på at lojalitet er et fremmedord i dagens fotball. Har en ting å si til denne jævelen.. JUDASFAEN!
- Det er ikke lenge til jeg kommer til Romerike, og det blir utrolig gøy å få spille sammen med det laget som jeg mener har det største potensialet i Norge. Jeg har vært på landslagssamling sammen med blant annet Bjørn Helge Riise og Frode Kippe. De går virkelig i krigen når de går ut på banen, og der følger jeg de 100%. Kanarifansen skal få merke at jeg gir alt for drakta. Vi skal vinne gull med LSK-mentaliteten i bunn, sier Riseth.

 

At det går an... :nei:

Lenke til kommentar
Dette sårer hjertet mitt. At en Rosenborger kan gå ut å si noe sånt, dette er et tegn på at lojalitet er et fremmedord i dagens fotball. Har en ting å si til denne jævelen.. JUDASFAEN!
- Det er ikke lenge til jeg kommer til Romerike, og det blir utrolig gøy å få spille sammen med det laget som jeg mener har det største potensialet i Norge. Jeg har vært på landslagssamling sammen med blant annet Bjørn Helge Riise og Frode Kippe. De går virkelig i krigen når de går ut på banen, og der følger jeg de 100%. Kanarifansen skal få merke at jeg gir alt for drakta. Vi skal vinne gull med LSK-mentaliteten i bunn, sier Riseth.

 

Så det er de eneste følelsene du har overfor en person som i mange år har gjort så mye bra for Rosenborg? Bare fordi han ser seg om etter andre muligheter når klubben han visstnok skal ha vært så lojal mot, plutselig viser seg å ikke være like lojal? Lojalitet er noe som går begge veier, husk det.

Og kom ikke her og påstå at Riseth sitt "svik" er det eneste i fotballhistorien. Dette er blitt så vanlig at supportere flest burde strengt tatt ikke bli så sinte og sjokkerte som de blir. Joda, kan forstå den følelsesmessige reaksjonen på å miste en god spiller, men forventer du virkelig at en fotballspiller på toppnivå er SÅ lojal mot klubben sin at de vil godta å bli benket og nærmest ikke få noe spilletid, i stedet for å gå til en annen klubb som aktivt har vist interesse? De spillerne er det SVÆRT få av.

Som sagt, jeg forstår reaksjonene, men judas-pratet er bare tåpelig.

Lenke til kommentar

Det får være din personlige mening. Påstandene til frosta-poteten holder ikke mål og den uttalelsen på lsk.no er nok til at jeg ikke tåler trynet på den fyren lengre. Beklager, men når en av våre beste stikker til erkerivalen så er ikke det akseptabelt..

 

Ser forøvrig på kfl-forumet at det er delte meninger rundt fyren. Fleste er positive dog.

Lenke til kommentar

Synes det er litt for mye å forlange av en forsvarsspiller i 30-årene å være en av de 3 i klubben det skal satses mest på. Han sutret jo tidligere i sesongen at han ikke fikk mye spilletid. Men jeg ser positivt på byttet til Riseth. Nå blir det plass til en yngre forsvarsspiller, noe RBK virkelig trenger. Hadde jo vært greit om gjennomsnittsalderen i forsvarsrekka lå under 30 år. At Kvarme yter et år til er også positivt. Han var ikke en av de verste i går, og han grep virkelig sjangsen når han fikk muligheten i Champions League.

 

Basma derimot. Han er det svakeste leddet i forsvarsrekka per dags dato..

Lenke til kommentar

Vidar Riseth blir faktisk 36 år ved seriestart neste år. Han holder TL-nivå i maks to sesonger til. Vil si det var rett tidspunkt å ikke satse mer på han nå.

 

Basma håper jeg har spilt sin siste RBK-kamp. Bør kun være et tredjevalg/kriseløsning på midtstopperplassen neste år. Kvarme ser jeg på som et mulig andrevalg.

Lenke til kommentar
Endelig litt godt nytt også:

 

http://www.rbkweb.no/vis/5749

 

VIF går for en amerikansk keeper, noe som gjør at Jarstein mest sannsynlig ender opp i gult neste år. Jeg ser på Hirschfeldt som en bedre keeper, men om han ikke ønsker å forlenge er Jarstein ett bra alternativ.

Jarstein skal jo til Reading :p faen om han gidder å spille for RBK

Lenke til kommentar

Jarstein venter vel på å se hvem som blir trener, noe jeg og ville ha gjort før jeg har dratt til RBK. Nå synes jeg at RBK heller skal jobbe med Hirschfelt istedet for å begynne å se etter alternativer allerede. Rosenborg sender dårlige signaler til stallen når de begynner å lete etter erstattere før de har snakket med spillere som har plassen i dag. Hirschfelt er en av de beste keeperene i Tippeligaen, så synes det sløses mange viktige ressurser for å lokke Jarstein til RBK..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg lurer bare på hva som skjedde etter Valencia-kampene? Makan til Hindenburg.kollaps er neste snodig? Personlig lurer jeg litt på hvilken "godfot", Eggen-klanen forfekter nå?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...