Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge han gir Malec kontrakt så kan han gjerne få lov til det, i forhold til klunderpung er mannen verdensklasse. Men å få Solskjær til klubben er jeg ikke sikker på hvorvidt er en god løsning. Med de middlene som han hadde i Molde tror jeg ken som helst kunne gjort jobben, i Cardiff var han direkte svak.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om vi får se noen forandringer er det overraskende. Vi får ikke både Karlsen og Sollied, det er nok bare å legge dødt med engang. Etter alt å dømme blir desverre Ingebrigtsen trener og jeg ser det vell ikke som usannsynlig at Erik Hoftun fortsetter i sin Assistent/SL posisjon for å spare kostnader.

Det har vært spekulert i om Sollied muligens var aktuell for en jobb som SL også. Dette tror jeg er mindre klokt enn det ville vært å gitt Perry en ny sjangse.

Lenke til kommentar

En av mine favoritter i RBK drakta. Har stort potensiale, og jobber for å få spille! Bra at han får tillit på landslaget :) Signere Malec, ny forsvarsspiller og kvitter seg med Strandberg, så blir alt topp. Strandberg er god, men vil jo ikke spille for klubben så...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror ikke det er en så verst løsning for dere egentlig. Resultatene og samholdet har jo vært på topp siden han tok over og en bedre mulighet til å bli kvitt Hoftun får dere vel ikke? (Tenker da på at han mest sannsynlig ryker hvis det går dårlig nå også.)

Sollied hadde sikkert vært en OK løsning men jeg tror ikke at TKK hadde hatt godt av å jobbe med gutteklubben på brakka. Dessuten, hva er det egentlig TKK har å vise til av resultater som gjør at halve fotball-Norge går bananas hver gang navnet hans kommer opp? Ekstremt hypet fyr spør du meg og det er vel ingen tilfeldighet heller når man ser på hvem kompisene hans er (Josimar-gjengen).

Jeg frykter ikke Rosenborg før det blir gjort store omveltninger på brakka, det er så tydelig at det som foregår der nå er slikt som skjer etter en storhetstid: flust av småkonger som alle tror de selv var hovedårsaken til klubbens fremgang. Alle tror de at de selv vet best hvordan ting skal gjøres og jeg mistenker at samarbeidsklimaet ikke er det beste da. Jeg sier ikke dette for å provosere men fordi jeg har mange felles venner med denne grupperingen og har møtt flere av de ved flere anledninger. Selvgodheten og ovenfra ned holdningen er så påfallende at jeg har vanskelig for å tro at de oppfører seg spesielt annerledes i profesjonell sammenheng.

Tror nok RBK må finne seg i å fortsette å være Norges suverene kjøpeklubb inntil det blir orden i sysakene på brakka. (Ok, den var ment som et stikk ;) )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...