1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 DET ER SERIØSE RYKTER PÅ TWITTER OM AT TKK SKAL BLI NY SPORTSLIG LEDER. JEG ER SÅ GIRA AT CAPSLOCK ER HELT RETT. EDIT: Ikke klarer jeg å skrive heller. Vær grei, det er mandag.. alt for tidlig til å få troen på livet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tor Kristian Karlsen Aldri hørt om han... helt seriøst!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er faktisk ganske godt gjort. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er faktisk ganske godt gjort. Ikke for en som ikke følger med på andre lag enn Rosenborg og ihvertfall ikke utenlandsk fotball... ser han har vært ansatt i Fredrikstad i 2-3 måneder. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Skal vel ikke ha fulgt med særlig mye før man har sett det navnet på rbkweb da Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Skal vel ikke ha fulgt med særlig mye før man har sett det navnet på rbkweb da rbkweb?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Han var sportsdirektør i Monaco feks da det rykket opp til Ligue 1. Sluttet i klubben av personlige årsaker. Har vært speider i Tyskland, England, Russland og Hellas (?) og. MEGET dyktig fyr. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det jeg er mest interessert i er alle kontaktene han (åpenbart) har klart å skaffe seg opp igjennom. Hent han ASAP og la han jobbe med å finne en utenlandsk trener. Plis, Koteng, HAN SIER JO AT HAN ER INTERESSERT!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Trenger ikke så mye kontakter bortsett fra med kjøp av ny trener da. Laget er bra nok som det er til å ta gull bare de får ut det de har av potensiale... få en sint russer hit så de får svettet litt så går det greit vettu Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Skal vel ikke ha fulgt med særlig mye før man har sett det navnet på rbkweb da rbkweb?? Jepp. En enorm kunnskaps og diskusjonsdatabase om klubben. I tilfelle du ikke visste det. Du er tydeligvis ikke særlig interessert i klubben siden du ikke vet om det. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er helt greit å følge klubben tett uten å trave ett forum eller webdomene med en ryktebørs på tiden utenfor kampene. Mange av ryktene kommer jo hit også, samt man kan lese om dem i andre mediaer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Først og fremst er det svært interessant forum med mange gode, dog endel ekstreme, meninger. De fleste har faktisk ganske stor kunnskap også og kan kunsten å formulere seg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Så er interessen deretter, selv om ikke alle har kunnskap om alt som blir formidlet på det forumet her kan dem fortsatt ha en sterk interesse for mange av temaene. Man velger sine media med omhug. Jeg leser ikke spesielt mye på RBKweb, men titter gjerne innom engang i blant. Det er tross alt mye opp igjen og opp igjen. Ryktebørser har i grunn 0 verdi frem til noe er bekreftet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er nok mye mer enn kun en ryktebørs. Det er opptil flere overganger og rykter de har vært først ute med å publisere, som blant annet TV2 og NRK har snappet opp derifra. Fins folk fra innsiden i klubben som bidrar med stoff til folka der Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 I grunn ikke noe unormalt i fra andre klubber eller fora. Dersom du følger engelsk fotball burde du være kjent med fenomenet. Men det er fortsatt en ryktebørs og en diskusjonsfora rundt akkurat dette. Jeg følger det litt i fra tid til annen, gjerne rundt overgangsvinduer og en titt i ny og ne. Det er i grunn en ryktebørs og ett diskusjonsfora rundt disse ryktene, hvorvidt man velger å bruke tid på slikt får folk gjøre seg opp en mening om selv, men langt i fra obligatorisk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jepp. En enorm kunnskaps og diskusjonsdatabase om klubben. I tilfelle du ikke visste det. Du er tydeligvis ikke særlig interessert i klubben siden du ikke vet om det. Vet j oom den men det finnes andre ting mer verdt å bruke tiden på... 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jepp. En enorm kunnskaps og diskusjonsdatabase om klubben. I tilfelle du ikke visste det. Du er tydeligvis ikke særlig interessert i klubben siden du ikke vet om det.Er da mange måter å være interessert i, støttende og lidenskapelig opptatt av en klubb, enn å tråle ryktebørser og diskutere (/"diskutere") side opp og side ned med alskens troillprat. Bedrevitere som tror de er så mye Mer supportere enn andre er bare tragisk. Er du en av de som mener at jeg ikke forstår fotball fordi jeg er kvinne, også? 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er da mange måter å være interessert i, støttende og lidenskapelig opptatt av en klubb, enn å tråle ryktebørser og diskutere (/"diskutere") side opp og side ned med alskens troillprat. Bedrevitere som tror de er så mye Mer supportere enn andre er bare tragisk. Er du en av de som mener at jeg ikke forstår fotball fordi jeg er kvinne, også? Er man nå interessert til en viss grad er det ikke særlig høy terskel for å se på et godt forum da. Massevis av interessant å lese, både saklig og begrunnet diskusjon. Den beste måten å støtte en klubb på er vel å gå på mange kamper og støtte dem der. Derimot betyr det ikke at man er en enorm tilhenger av klubben bare fordi man er enig i alt de gjør. Fotballklubber gjør av og til veldig mye rart, spesielt tilfelle i denne klubben det snakkes om her. Kursen for klubben går strake veien i grøfta. På en sånn plass kommer det mye frem mye rart angående avgjørelser rundt klubben og man får sett ganske mye som kan være sjokkerende. Ikke lite kameraderi i denne klubben hvertfall, ansette folk man kjenner bare fordi man synes synd på de f.eks? Mange eksempler på det. Og hva med koblinger til klubben som går kun gjennom et firma, der de fleste har vært i klubben før og folka der rekrutteres aktivt inn i klubben? Need say no more. Mange er blind for alt dette og støtter klubben uansett, det er ikke de beste supporterne. Kvinner kan helt sikkert forstå fotball, selv om det ikke er spesielt vanlig. Spørsmålet er vel hvor dyp din forståelse er, og om det ligger noe mer bak. Personlig prøver jeg å distansere meg litt fra fotball, hvertfall internasjonalt. Er vel bare klubben i denne byen jeg bryr meg om lenger, noe som er ganske godt. Ser nok av tullinger som bruker nesten all sin fritid til å følge med på lag i England for eksempel. Hvilket utbytte har man av det egentlig, annet enn tidsfordriv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hjælpes... Kan dere ta den diskusjonen et annet sted, please? 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://www.adressa.no/100Sport/fotball/eliteserien/article468454.snd Gud frelse meg det her blir kaos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå