Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vel ikke ha fulgt med særlig mye før man har sett det navnet på rbkweb da :p

rbkweb?? :hmm::rofl::nei::)

Jepp. En enorm kunnskaps og diskusjonsdatabase om klubben. I tilfelle du ikke visste det. Du er tydeligvis ikke særlig interessert i klubben siden du ikke vet om det.

Lenke til kommentar

Så er interessen deretter, selv om ikke alle har kunnskap om alt som blir formidlet på det forumet her kan dem fortsatt ha en sterk interesse for mange av temaene. Man velger sine media med omhug. Jeg leser ikke spesielt mye på RBKweb, men titter gjerne innom engang i blant. Det er tross alt mye opp igjen og opp igjen.

Ryktebørser har i grunn 0 verdi frem til noe er bekreftet.

Lenke til kommentar

I grunn ikke noe unormalt i fra andre klubber eller fora. Dersom du følger engelsk fotball burde du være kjent med fenomenet. Men det er fortsatt en ryktebørs og en diskusjonsfora rundt akkurat dette. Jeg følger det litt i fra tid til annen, gjerne rundt overgangsvinduer og en titt i ny og ne.

Det er i grunn en ryktebørs og ett diskusjonsfora rundt disse ryktene, hvorvidt man velger å bruke tid på slikt får folk gjøre seg opp en mening om selv, men langt i fra obligatorisk.

Lenke til kommentar

Jepp. En enorm kunnskaps og diskusjonsdatabase om klubben. I tilfelle du ikke visste det. Du er tydeligvis ikke særlig interessert i klubben siden du ikke vet om det.

Vet j oom den men det finnes andre ting mer verdt å bruke tiden på...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er da mange måter å være interessert i, støttende og lidenskapelig opptatt av en klubb, enn å tråle ryktebørser og diskutere (/"diskutere") side opp og side ned med alskens troillprat. Bedrevitere som tror de er så mye Mer supportere enn andre er bare tragisk.

Er du en av de som mener at jeg ikke forstår fotball fordi jeg er kvinne, også?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er da mange måter å være interessert i, støttende og lidenskapelig opptatt av en klubb, enn å tråle ryktebørser og diskutere (/"diskutere") side opp og side ned med alskens troillprat. Bedrevitere som tror de er så mye Mer supportere enn andre er bare tragisk.

Er du en av de som mener at jeg ikke forstår fotball fordi jeg er kvinne, også?

Er man nå interessert til en viss grad er det ikke særlig høy terskel for å se på et godt forum da. Massevis av interessant å lese, både saklig og begrunnet diskusjon. Den beste måten å støtte en klubb på er vel å gå på mange kamper og støtte dem der.

Derimot betyr det ikke at man er en enorm tilhenger av klubben bare fordi man er enig i alt de gjør. Fotballklubber gjør av og til veldig mye rart, spesielt tilfelle i denne klubben det snakkes om her. Kursen for klubben går strake veien i grøfta. På en sånn plass kommer det mye frem mye rart angående avgjørelser rundt klubben og man får sett ganske mye som kan være sjokkerende. Ikke lite kameraderi i denne klubben hvertfall, ansette folk man kjenner bare fordi man synes synd på de f.eks? Mange eksempler på det. Og hva med koblinger til klubben som går kun gjennom et firma, der de fleste har vært i klubben før og folka der rekrutteres aktivt inn i klubben? Need say no more.

Mange er blind for alt dette og støtter klubben uansett, det er ikke de beste supporterne.

Kvinner kan helt sikkert forstå fotball, selv om det ikke er spesielt vanlig. Spørsmålet er vel hvor dyp din forståelse er, og om det ligger noe mer bak.

Personlig prøver jeg å distansere meg litt fra fotball, hvertfall internasjonalt. Er vel bare klubben i denne byen jeg bryr meg om lenger, noe som er ganske godt. Ser nok av tullinger som bruker nesten all sin fritid til å følge med på lag i England for eksempel. Hvilket utbytte har man av det egentlig, annet enn tidsfordriv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...