Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Beste troppen? Ikke få meg til å le. Molde er bedre stilt på absolutt samtlige plasser både i førsteellever og backup.

Når det er sagt tror jeg ikke det er så lett som du tror, derav ordet trylle. Så lenge spøkelset til Eggen henger igjen vil en ny trener aldri få tid eller mulighet til å implementere sine egne ideer. Både mtp utålmodige og bortskjemte fans men også pga en ledelse med alt for mange kokker som har det til felles at de var med en eller annen gang på 90-tallet og dermed tror de kan alt om hvordan en suksessrik klubb skal drives (når det i realiteten bare hadde med Eggens personlighet å gjøre).

Lenke til kommentar

Beste troppen? Ikke få meg til å le. Molde er bedre stilt på absolutt samtlige plasser både i førsteellever og backup.

Når det er sagt tror jeg ikke det er så lett som du tror, derav ordet trylle. Så lenge spøkelset til Eggen henger igjen vil en ny trener aldri få tid eller mulighet til å implementere sine egne ideer. Både mtp utålmodige og bortskjemte fans men også pga en ledelse med alt for mange kokker som har det til felles at de var med en eller annen gang på 90-tallet og dermed tror de kan alt om hvordan en suksessrik klubb skal drives (når det i realiteten bare hadde med Eggens personlighet å gjøre).

This.

Lenke til kommentar

Malec er treig, men sterk. Man kunne se en spiller som ikke såg ut til å ha noe motastand når to spillere henger i skjorten hans! Og han er ikke redd for å skyte! Noe som RBK sårt mangler nå. Spissene går litt for lenge før de prøver på skudd, så Malec kan være riktig persjon og ha innpå der nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...